וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי: "אם לא תהיה סבלנות, לא יהיה פה כלום"

הפסד ראשון העונה הספיק לעשרות אוהדי ב"ש שהקיפו את רכבו של המאמן ודרשו את התפטרותו. זנדברג יחמיץ את סלטיק

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: אמיל טבוסוב

הפועל תל אביב רשמה הערב (ראשון) ניצחון ליגה ראשון בעונת 2009/10 כשגברה 1:3 על הפועל באר שבע בחוץ במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. באר שבע ניצלה רפיון שאיפיין את משחק ההגנה של האורחת בדקות הראשונות כדי לעלות ל-0:1, אבל סגנית האלופה הגיבה עם שלושה שערים וחזרה הביתה עם שלוש הנקודות.

החדשות הרעות עבור הפועל תל אביב הגיעו מכיוונו של מיכאל זנדברג, שבתשע הדקות בהן שיחק מאז שנכנס כמחליף הספיק לכבוש שער יתרון וגם להיפצע ולהיות מוחלף. כרגע קיים חשש לקרע בשריר של השחקן ובכל מקרה הוא יחמיץ את משחק הקבוצה בליגה האירופאית נגד סלטיק ביום חמישי.

בצד השני עשרות אוהדי הפועל באר שבע התגודדו בסיום המשחק מסביב לרכבו של המאמן גיא עזורי וקראו לו להתפטר.

הפועל ת"א משנה אווירה

המאמן המנצח, אלי גוטמן, היה מאוד מרוצה בסיום המשחק. "ניצחנו במגרש קשה מאוד. פתחנו את המשחק לא טוב ובאר שבע, ביחד עם האווירה, פתחו בהתלהבות. במחצית השניה, אחרי ה-1:2, שיחקנו נכון, שיחקנו חכם, וכמעט בכל התקפה מתפרצת היינו יכולים להבקיע", אמר גוטמן.

המאמן התייחס גם להחמצות הבלתי פוסקות של שחקניו במחצית השנייה: "אני מאחל לשחקנים כמו ורמוט ושכטר להגיע בכל משחק למצבים שהם הגיעו. אנחנו מאוד מרוצים מהניצחון, זה נותן הרגשה טובה לקראת המשחק מול סלטיק ביום חמישי, ולשם פנינו מועדות".

לגבי שחקנו החדש, נמנייה ווצ'יצ'ביץ' שכבש את שער השוויון והראה מספר ניצוצות, אמר המאמן: "הוא הבקיע שער יוצא מן הכלל. אני מכיר אותו, הוא בסך הכל 10 ימים איתנו, אין ספק שהוא יוסיף לנו הרבה".

הקפטן וואליד באדיר הוסיף: "בהתחלה לא נכנסנו למשחק, אבל אחרי רבע שעה חזרנו לשחק את הכדורגל שלנו. אנחנו קבוצה מצוינת וביזבזנו שני משחקים בתחילת הליגה שבהם היינו צריכים לקחת יותר משתי נקודות. באנו לפה כדי להשיב את הבטחון לקראת סלטיק ואני מקווה שנמשיך באותה יכולת".

עזורי מבקש ללמוד

מאמן הבאר שבעים, גיא עזורי, היה מאוכזב בסיום: "עשינו שגיאות ושילמנו עליהם, כשאתה משחק מול הפועל ת"א אתה לא יכול לשחק רק 30-40 דקות טובות. עשינו דברים יפים במשחק אבל כקבוצה חדשה שמתחברת אתה משלם את המחיר נגד קבוצות כאלה. שילמנו היום, וחבל, כי התוצאה בהחלט היתה יכולה להיות אחרת אם היינו מנצלים את המצבים שלנו".

עזורי הוסיף: "אפשר ללמוד הרבה מהמשחק הזה. קבוצת כדורגל לא צריכה לדבר, היא צריכה לשחק ולהשתפר. בנינו פה משהו חדש לגמרי וזה לוקח זמן. אם תהיה פה סבלנות תהיה פה קבוצה טובה ואם לא תהיה סבלנות לא יהיה פה כלום"

המגן אביתר אילוז נראה מדוכדך בעקבות החלפתו והופתע מאוד שהשלט הונף. שחקני הקבוצה התייחסו לאימון שנערך כשמונה שעות לפני המשחק. חלק הביע תמיכה בהחלטה כשאמר: "שחקנים לא רצו החל מהדקה ה-65 כי לא היה להם אוויר, בלי קשר לאימון. חלק מהשחקנים פה סובלים מרמת כושר משחק לקויה. זה דבר מקובל באירופה לערוך אימונים לפני משחק". אחרים טענו כי אין טעם בקיום אימון לפני משחק, משום שהשחקנים לא רגילים לכך.

חדר ההלבשה היה שקט מהרגיל והשחקנים, כולל טברטקו קאלה שבדרך כלל מגיב לאחר משחקים, שתקו והלכו הביתה מבלי לדון על אירועי המשחק. שחקנים בבאר שבע סיפרו בסיום המשחק כי עזורי הטמיע בהם מוטיבציה גדולה לפני המשחק, אבל הודו שהפועל תל אביב "פשוט ברמה אחת מעליהם".

אלונה ברקת נתנה את הסכמתה לצרף את החלוץ גיל בלומשטיין לאחר שהתברר כי עלויות צירופו אינן גבוהות במיוחד. כזכור, במועדון הביעו ביקורת נגד המאמן בטענה שהוא בזבז כספים על החתמת שני זרים (בנגורה, טאצ'י) במקום ג'סטין זולו ואיגור קוסטרוב, אך שחרר אותם כעבור שבועות ספורים לאחר שהחתים אותם בהמלצת מאמן אחר.

בנוגע לבלומשטיין, הוא מחזיק בכרטיס השחקן שלו ולכן המועדון לא יצטרך לשלם דמי השאלה לקבוצה אחרת. בבאר שבע מקווים שהפרטים עם החלוץ יסוכמו מחר. במקביל, בבאר שבע מקווים שפטה בנגורה יחתום מחר בקבוצה כלשהי, אחרת המועדון יצטרך להמשיך ולשאת בעלויותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully