וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש-הפועל ת"א: זנדברג או ווצ'יצ'ביץ'?

זנדברג תורגל בהרכב, אך עדיין קיים סיכוי שהסרבי יעלה על חשבונו (20:20, ספורט 2). עזורי יערוך אימון כושר ביום המשחק

הפועל תל אביב סיימה אמש (שבת) את הכנותיה לקראת המשחק הערב (ראשון, 20:20, שידור ישיר בספורט 1) בחוץ נגד הפועל באר שבע. במתחם חודורוב יודעים כי משחק נוסף ללא ניצחון יכניס את המערכת ללחץ, וזה הדבר האחרון שרוצים במועדון לפני צמד המשחקים מול סלטיק ומכבי חיפה. נתון אחד שיכול להדאיג את האדומים שהקבוצה מתקשה לנצח בווסרמיל. הניצחון האחרון של האדומים במגרש בדרום היה בשנת 2003.

עוד לפני האימון, ערך המאמן אלי גוטמן את האסיפה הקבועה לפני משחקים. גוטמן הראה לחניכיו וידאו של המשחק האחרון בליגה, נגד מכבי פתח תקוה. המאמן שם דגש על המערך הטקטי של הקבוצה ואמר לשחקניו: "אני רוצה לראות ממכם יותר משמעת טקטית, חזרה לעמדות מוצא ושליטה במרכז המגרש. לא הייתי מרוצה מהדברים האלה מול בית"ר ופתח תקוה ואני רוצה לראות את עקרונות המשחק שלנו באים לידי ביטוי".

על פי האימון עצמו נראה שגוטמן עדיין מתלבט לגבי עמדה אחת או שתיים בהרכב. עומרי קנדה יחליף באגף הימני את דני בונדר, שלא יוכל לשחק מול סלטיק, אך המאמן מתלבט בעיקר בקישור בין מיכאל זנדברג, שתורגל ברוב חלקי האימון בהרכב, לבין הסרבי החדש נמניה ווצ'יצ'ביץ'. רק לפני המשחק יחליט גוטמן אם לעלות במרכז הקישור שעל האימון נראה כי גם איתי שכטר וגם סמואל יבואה יפתחו. השוער ניל אברבנל יחליף את וינסנט אניימה שספג כרטיס אדום במשחק הליגה הקודם בין הקורות.

הרכב משוער: ניל אברבנל, עומרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, מיכאל זנדברג (נמניה וויצ'יצ'ביץ'), איתי שכטר, סמואל יבואה.

"יהיה קשה לפתוח בהרכב אחרי מעמסה כזאת"

כשמונה שעות לפני משחק הליגה החשוב מול הפועל תל אביב שייערך הערב, בהחלטה יוצאת דופן, החליט מאמן הפועל באר שבע גיא עזורי לערוך אימון כושר לשחקניו. ההחלטה הזאת עוררה כעס מצד חלק משחקני הקבוצה, שקיבלו ביום שישי את ההודעה על כך, והם טענו כי האימון עשוי לפגוע בהם לקראת המשחק. תחילה קיבלו השחקנים הודעה כי האימון ייערך בשעה 13:00 בצהריים, אולם מאוחר יותר שעת האימון הוקדמה בשעה. שחקן בקבוצה אמר: "מעולם לא נתקלתי במאמן שעושה אימון לפני משחק. אני מקווה שלא ניפול מהרגליים. יהיה קשה לפתוח בהרכב אחרי מעמסה כזאת".

כפי שפורסם, הקשר זיו כבדה מסרב לעבור למכבי הרצליה והוא לא ייכלל בסגל למשחק. אוהדי באר שבע מתכוונים למחות על כך במהלך המשחק. בבאר שבע מנסים למצוא ברגע האחרון קבוצה לפטה בנגורה, החלוץ הגינאי שעזורי החתים לאחר אימון אחד ושוחרר, מה שעורר את זעמה של הבעלים אלונה ברקת.
עזורי לא מתכוון לבצע שינויים משמעותיים בהרכב, כשליאור אסולין ימשיך לפתוח בחוד ההתקפה. יוסי אופיר ודוד רביבו יפתחו בקישור, דנילו מוריירה יפתח במרכז ההגנה.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: טברטקו קאלה; אביתר אילוז, דנילו מוריירה, פאבל פרגל, שמעון הרוש; אייל שן, יוסי אופיר, דוד רביבו, מאור מליקסון, ארז מסיקה; ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully