וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלדוצ'י יגיע לסגור עניינים עם מכבי ת"א

איתן נוח

12.9.2009 / 23:19

סוכנם של מקל ובורשטיין ידון עם הנהלת המועדון על עתידם של השניים. גרשון חוזר לקווים, הישראלים קיבלו יום מנוחה

סוכן השחקנים האיטלקי מאוריציו באלדוצ'י יגיע ביום שני לישראל, כדי לדון עם ראשי מכבי תל אביב על עתידם של טל בורשטיין וגל מקל. ערב נסיעתו של גל מקל ליורובאסקט, משפחתו היתה בטוחה כי הוא לא ישחק במכבי תל אביב, וגם בורשטיין המריא לפולין כשאין לו חוזה בקבוצה. שכרגע יש אי וודאות בנוגע לעתיד הקרוב של שניהם. טל בורשטיין חיכה במהלך כל הקיץ לאליפות אירופה, בה קיווה להרשים בשביל לקבל את החוזה שהוא חושב שמגיע לו, אך ההדחה המוקדמת של נבחרת ישראל לא שיפרה את המניות שלו. גל מקל לעומתו נמצא באי וודאות בגלל בשל החתמתו של דורון פרקינס. ההערכה היא שעד יום שלישי יתבהר עתידו של מקל.

במכבי תל אביב היו שמחים לראות את מקל בקבוצה, אך האחרון כבר הודיע דרך אביו ואמצעי התקשורת שאין ברצונו לשחק בעונה הקרובה במדים הצהובים, בשל מיעוט הדקות להם הוא צפוי לזכות. האופציה השנייה של מכבי היא זאת של בורשטיין, כאשר במהלך כל הקיץ הפער בין הצדדים היה יחסית גדול. כעת, אחרי שמקל הודיע על רצונו להיות מושאל לעוד עונה, ולטל בורשטיין בעצם אין קבוצה, ייתכן מאוד והצדדים ימצאו את עמק השווה. וישנה גם אופציה שלישית, קוראים לה מאיר טפירו, למרות שכרגע הצדדים שומרים על אש נמוכה.

מכבי תל אביב תחזור להתאמן עם פיני גרשון כבר ביום ראשון, אולם יהיה מדובר באימון חסר, שכן השחקנים הישראלים שלקחו חלק במשחקי הנבחרת ביורובאסקט קיבלו מנוחה, ויחזרו לפעילות בקבוצה רק ביום שלישי.

עדכון ראשון: שישי, 11/9, 15.36

עדכון אחרון: שבת, 12/9, 23.19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully