וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "חיכינו לחלוץ, והסבלנות השתלמה"

מאמן הפועל חיפה שמח על חזרתו של בן בסט ושער הבכורה של הרכש בלו. מחפוד: "אני מודאג, חסרים לנו בלמים וזו בעיה"

הפועל חיפה השיגה הערב (שבת) את ניצחון הליגה השני שלה העונה ושוב עשתה זאת במשחק חוץ, כאשר גברה 1:3 על מכבי חאי נצרת בעילוט. ערן לוי, ירו בלו בהופעת הבכורה ואמיר אבו ניל היו אחראים לשערים באדום, במשחק בו שלטו החיפאים למן הפתיחה.

"האמת שהיה חשוב לנו לקחת את שלוש הנקודות מהמשחק הזה, ואם זה בא גם במשחק לא רע שלנו אז מה טוב", אמר המאמן שלומי דורה. "לדעתי, נגד אשדוד שיחקנו טוב יותר, אבל לא ידענו לנצל את המצבים שהיו לנו ומה שלא עבד מולם, עבד היום". לגבי החיזוק של ירו בלו והחזרה של עדן בסט הוסיף המאמן: "ידענו מה חסר לנו, ואני שמח שהשתלמה הסבלנות לחכות לחלוץ כמו בלו. עדיין חסרים לו דקות משחק וככל שיעבור הזמן הוא ישתפר עוד יותר. גם עדן היה חסר לנו מאוד, וכששניהם משחקים זה גם נותן לנו יותר עומק בחלק הקדמי וזה מפנה את ערן לוי מאחור. אנחנו עכשיו עם הפנים למכבי תל אביב ואני מקווה שנמשיך ביכולת הזו".

ערן לוי: "אני שמח שהצלחתי לכבוש ושהקבוצה ניצחה. המשחק מול נצרת היה מאוד קשה וידענו בסופו של דבר לעשות אותו קל. בסך הכל יש אוירה מאוד טובה בקבוצה ואנחנו מרגישים טוב. יחד עם החזרה של עדן וההצטרפות של בלו אני מאמין שנהיה טובים יותר בהמשך. מחכה לנו משחק קשה מול מכבי תל אביב ונתכונן אליו כמו שצריך".

בצד השני מרגישים את הבעיות, כאשר מכבי אחי נצרת עדיין ללא נקודות בחלוף שלושה מחזורים. "אין ספק שאני מודאג אחרי שלושה הפסדים", אמר המאמן אלי מחפוד, "אבל יחד עם זאת אסור לשכוח שחסרים לנו שני בלמים וזו בעיה גדולה, כשגם היום שני שערים שספגנו הגיעו ממרכז הגנה. במחצית הראשונה נראנו טוב ושלטנו במשחק. אחרי השער השני של חיפה השחקנים איבדו את האמונה וספגנו את השער את השלישי".

"נכון שההתקפה שלנו לא בשיאה", המשיך מחפוד, "אבל קודם כל צריך לדבר על ההגנה. אני מאמין שעם ההצטרפות של טוקורה ועוד בלם נוכל לייצב את ההגנה שלנו ונראה טוב יותר בהמשך. לגבי אי שיתופו של מור דהאן והעדפת קשר במרכז ההגנה, אמר המאמן: "מור דהאן הוא חלק מהקבוצה. להגיד שהתעקשתי עליו בקיץ זה לא נכון כי לא התעקשתי על אף שחקן. השיקולים לא להרכיבו הם נטו מקצועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully