וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה והפועל רעננה נפרדו ב-1:1

בנתניה הירבו להתלונן על הנטישה של יאמר, אבל הסגל שנשאר היה צריך להוציא יותר מ-1:1 נגד רעננה. עזריה עדיין ללא ניצחון

במכבי נתניה השתמשו הרבה בדיבורים על הקיץ הקשה שעבר על הקבוצה ובצדק. אבל בקופסה ידעו שתירוצי הנטישה של דניאל יאמר לא ימשיכו להחזיק גם נגד עולות חדשות או קבוצות בעלות תקציב נמוך, וכאלו לא חסרות בליגה החלשה שלנו. אחרי הכל כשבהרכב שלך יש שחקנים כביוואן פרנסמן, אלמוג כהן, שלו מנשה ואחרים, אתה שווה לפחות אמצע טבלה בליגה.

הערב (שבת) הדיבורים נגמרו, אבל המעשים לא החלו. נתניה סיימה ב-1:1 בלבד נגד הפועל רעננה והיא עדיין ללא ניצחון העונה. עבור העולה החדשה הייתה זו נקודת ראשונה אי פעם בליגה הבכירה.

במשחק עצמו סטיבן כהן הגיע להזדמנות כבר בדקה השישית, אבל לא מצא את הרשת מול ליפשיץ וגם איתי אלקסלסי סחט עצירה מהשוער הנתנייתי. מאוחר יותר בעטו שחקני רעננה פעמיים לקורות שערה של נתניה ואיך אומרים? כשלא כובשים...סופגים. תשע דקות בתוך המחצית השנייה קיבל אוקוצ'ה כדור טוב וכבש. 0:1 לנתניה. כ-13 דקות עברו ורעננה חזרה למשחק כשכריסטיאנו דוס סנטוס כובש בצד השני ולמעשה חותם את התוצאה.

מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, יגאל אנטבי (שניר דואטה, 80), רביד גזל (טל מעבי, 77), אלמוג כהן, דלה ימפולסקי (פיראס מוגרבי, 68), שלו מנשה, חן עזרא, אבודו אוקוצ'ה.

הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, חיים פונטרומולי, אבי סופר, איתי טואף, עומרי עטיה, איתי אלקסלסי, תמיר פור, לירה (רז כהן, 60), סטיבן כהן, ארמנדו לסקאנו (שניר שוקר, 89), כריסטיאנו דוס סנטוס (דודו ביטון, 80).

אחרי המשחק אמר מאמן נתניה, נתי עזריה: "כשאתם אומרים קטסטרופה אתם בטח מתכוונים לטלטלה שעברנו בקיץ. אני מאמין שאצליח לייצב את הקבוצה. לא נראנו טוב בחלקים גדולים של המשחק אבל אני מאמין שאנחנו צריכים זמן. ברור שאופיי וזוגובו לבד לא יעזרו, היכולת תלויה בכל הקבוצה. אני מתמודד עם מה שיש. העובדה שמגדירים אותנו כקבוצת תחתית לא מפתיעה. אמרתי כבר בתחילת העונה שיהיה קשה. שוב. זמן הוא התשובה".

יגאל אנטבי הוותיק הוסיף: "לא משחק טוב שלנו, למרות שהובלנו. ההרגשה לא נעימה, אבל אנחנו עם הפנים קדימה, צריכים להתאמץ באימונים יותר, וצריכים להביא נקודות ולהפסיק לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully