וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: המלס, כבדרך הגב

12.9.2009 / 11:15

קול המלס קיבל גב מהקלוזר החדש של הפיליז ריאן מדסון ב-2:4 על המטס. ג'יטר שבר את שיא החבטות, א-רוד לא יועמד לדין

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

קליבלנד - קנזס סיטי 2:1
ניו יורק יאנקיז - בולטימור 10:4
דטרויט - טורונטו 6:4
מינסוטה - אוקלנד 12:5
לוס אנג'לס איינג'לס - שיקגו וייט סוקס 1:7
בוסטון - טמפה ביי (נדחה)
טקסס - סיאטל (נדחה)

NL:

פילדלפיה - ניו יורק מטס 2:4
שיקגו קאבס - סינסינטי 4:6
פלורידה - וושינגטון 5:3
יוסטון - פיטסבורג 1:9
סט. לואיס - אטלנטה 1:0
אריזונה - מילווקי 6:3
סן דייגו - קולורדו 4:1
סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 10:3

סן פרנסיסקו מרימה ידיים

AL: היאנקיז אמנם הפסידו לבולטימור 10:4, אבל לדרק ג'יטר זה היה לילה מיוחד. ג'יטר רשם שתי חבטות והפך ליאנקי עם המספר הגדול בהיסטוריה - 2,723. גם לאלכס רודריגז היה יום טוב, כשחבט להומראן והתבשר על ידי הנהלת הליגה כי לא יועמד לדין בגין הודאתו כי נטל סמים אסורים עד 2003 (אז לא היה פיקוח). ועם זאת, ב-MLB עדיין חוקרים האם רודריגז השתמש בסטרואידים גם לאחר מכן.

שני המשחקים החשובים של הלילה, בוסטון מול טמפה ביי וטקסס נגד סיאטל, נדחו, והאיינג'לס ניצלו זאת כדי לעשות עוד צעד לכיוון המקום הראשון במערב, עם ניצחון 1:7 על הוייט סוקס. דטרויט הפסידה לטורונטו 6:4, אוקלנד טבחה במינסוטה 5:12 וקנזס סיטי גברה על קליבלנד 1:2.

NL: ברט מאיירס הוא הסט-אפ, ריאן מדסון הוא הקלוזר. ככה נראה הבולפן החדש של פילדלפיה, כשצ'רלי מנואל שלח הצהרה בכך שהעלה את מדסון למצב שמירה שני ברציפות: בראד לידג' מחוץ לתפקיד כרגע. "אני רוצה לתת לו זמן, הוא עוד ישוב לשם", אמר מנואל. מדסון לא הבריק, ספג ריצה, אבל שמר על הניצחון של הפיליז, 2:4 על המטס. 6.2 אינינגים לקול המלס, שחזר לכושר בזמן.

מאט קיין עשה נזק כפול, לסן פרנסיסקו ולסיכויי הסיי יאנג שלו. הג'איינטס יצאו מהתמונה אחרי הפסד ביתי 3:10 לדודג'רס, קיין ספג ארבע ריצות והפסד, וה-ERA שלו עלה ל-2.61. שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים להירוקי קורודה. המחבטים של קולורדו נדמו מול סן דייגו, אבל באינינג התשיעי, בפיגור 1:0, ניקה יורוויט טוריאלבה את הבסיסים עם דאבל של שלוש ריצות, הרוקיז ניצחו 1:4 ושמרו על פער שני המשחקים מהדודג'רס.

הצגה גדולה של ג'איר ג'רג'נס (שמונה ושבעה) העניקה לאטלנטה ניצחון 0:1 על סט. לואיס. יוסטון עברה את פיטסבורג 1:9, מילווקי ניצחה בפיניקס את אריזונה 3:6, וושינגטון גברה על פלורידה 3:5 ושיקגו קאבס הכניעה את סינסינטי 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully