וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל לא ישחק נגד ישראל

11.9.2009 / 17:56

כך טוענים כלי התקשורת בספרד, וזאת בעקבות הפציעה החדשה בשרירי הבטן, אותה מבקש הספרדי לא לסכן. חואן קרלוס פררו זומן במקומו

בשורה משמחת לחברי נבחרת הדייויס הישראלית, שייצאו לספרד ביום ראשון בבוקר. רפאל נדאל, שעדיין לא השלים את משחקו ברבע גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, ביקש להשתחרר ממפגש הדייויס נגד ישראל בסוף השבוע הבא - כך פורסם תחילה בעיתוני הספורט הגדולים ביותר בספרד כמו ה"אס" וה-ABC. מאוחר יותר, התאחדות הטניס הבינלאומית אישרה את השינוי בסגל הספרדי.

לפי הדיווחים, נדאל לא רצה לסכן את הפציעה החדשה ממנה הוא סובל בשרירי הבטן, ופנה לקפטן אלברט קוסטה בבקשה להשתחרר מהמפגש. מי שהוקפץ במקומו הוא חואן קרלוס פררו, המדורג 1 בעולם לשעבר, שתכנן לצאת לחופשה אחרי אליפות ארצות הברית הפתוחה. ה"יתוש" תכנן בכלל לצאת לחופשה בסיומה של אליפות ארצות הברית הפתוחה, אבל אלברט קוסטה הבהיר לו שכדאי לו לבטל את התכניות.

בהיעדרו של נדאל, סגל הנבחרת הספרדית יכלול את השחקנים הבאים: טומי רוברדו, דויד פרר, חואן קרלוס פררו ופליסיאנו לופז. בכל מקרה, נראה כי כמו במפגש האחרון של הספרדים נגד גרמניה, הקפטן קוסטה ישבץ את פררו למשחקי היחידים, למרות שבתכנון המקורי הוא לא היה אמור להיות בסגל. בשלבים מוקדמים יותר של השנה פררו כבר הידרדר למקום ה-100 בעולם, אבל הוא היה מצויין בעונת החימר והגיע אפילו לרבע הגמר בווימבלדון, מה שהקפיץ אותו בחזרה למקום ה-25 בעולם. שחקן היחידים הנוסף אמור להיות טומי רוברדו, כאשר במשחק הזוגות צפויים לשתף פעולה רוברדו ופליסיאנו לופז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully