וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת-הפועל חיפה: מי באמת מתאימה לליגה?

האדומים נראים פייבוריטים בקרב בין שתי העולות (שבתף 17:00) במיוחד לאור הסגל החסר של מחפוד. גם ניגמטולין פצוע

לקראת מכבי אחי נצרת (שבת, 17:00), הפועל חיפה בעיקר מעודדת מחזרתו של עדן בן בסט שהיה פצוע והצטרפותו של חלוץ מכבי חיפה, ירו בלו, אל סגל הקבוצה, מה שאמור לשדרג את החלק הקדמי של האדומים בצורה משמעותית. למרות שחיפה התחזקה במהלך פגרת הנבחרת, בקבוצה יודעים כי ביתה של אחי בעילוט הוא לא המקום המועדף על האדומים. שתי הקבוצות מכירות היטב אחת את השנייה מהלאומית, כשבשלוש השנים האחרונות, במסגרת הלאומית, הצליחה חיפה לנצח פעם אחת את אחי בביתה וזה היה בדיוק לפני שלוש שנים בתחילת 2006.

גם מאמן הקבוצה, שלומי דורה, יודע כי עילוט לא מאיר פנים לקבוצתו ובאסיפת הקבוצה היום אמר המאמן: "אני יודע שבשנים האחרונות היה לנו קשה לנצח בנצרת, אבל עכשיו אנחנו בליגת העל ואנחנו יכולים להביא משם את הנקודות. בניגוד למשחק מול אשדוד, אני מקווה שנדע לנצל את ההזדמנויות שלנו ולא ניתן להם להתאושש על חשבוננו".

מבחינת ההרכב מתכנן דורה מספר שינויים קלים. בלו יערוך את הופעת הבכורה בהרכב ולצידו יפתח בן בסט. ערן לוי ככל הנראה יוסט מההתקפה לקישור. מעבר לכך, דורה עדיין מתלבט אם לפתוח עם שלושה חלוצים או שניים. במקרה ויחליט לפתוח עם שלושה, מי שימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב הוא אמיר אבו ניל הצעיר ואילו רן אבוקרט יפתח על הספסל.

הרכב משוער: גליל בן שנן, אייל טרטצקי, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, עמנואל פאפו, בריאן חרסיסיץ', יוסי דורה, ערן לוי, רן אבוקרט (אמיר אבו ניל), עדן בן בסט, ירו בלו.

נצרת: ניגמטולין בספק למשחק

לאחר שאיבד את שני בלמיו, יקיר שינה ואנדרסון ווסט, ועדיין לא מצא תחליף, אלי מחפוד קיבל היום (שישי) עוד בשורת איוב כשהשוער רוסלאן ניגמטולין סובל מכאבים בגבו ונמצא בספק למשחק מחר נגד הפועל חיפה. לצד זה, מאמן נצרת קיבל גם בשורות טובות. שינה ערך הבוקר אימון ריצה, ובדיקה נוספת שערך קבעה כי הוא סובל מקרע חלקי בלבד ברצועה הצולבת וייעדר פחות מהתקופה שהוערכה תחילה (חצי שנה).

אחי נצרת מגיעה למשחק נגד הפועל חיפה עם 0 נקודות, כשמחפוד ביקש משחקניו להתעלם מהחסרונות ולנסות להשיג נצחון ראשון ולא להסתפק בנקודה. אם ניגמטולין לא יחלים עד מחר, יהיה זה גיל אופק שיקבל את אפודת ההרכב. בהגנה ימשיך מחפוד עם האילתורים כשוואהב ברכאת יוסת לעמדת הבלם כשבלם קבוצת הנוער מוחמד עמירה צפויל ערוך הופעת בכורה לצדו.

הרכב משוער: גיל אופק (רוסלאן ניגמטולין), אסמאעיל עאמר, ווהאב ברכאת, מוחמד עמירה, מג'אד יונס, אדהם האדיה, שלומי חנוכה, יניב לוזון, צ'ם אנטויה, איב ג'ידה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully