וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל פ"ת: סרור וצרפתי יחגגו בכורה

הכחולים יעלו עם שלושה חלוצים ובהרכב נועז בדוחא (שבת, 19:30). מאיר כהן נפצע והוא בספק, עבאס סואן לא יהיה כשיר

בני סכנין, ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל פתח תקווה, במהלכו נפצע השוער מאיר כהן בגבו. כהן הועבר לבדיקות בבית החולים לאחר שהתלונן על כאבים חזקים וכרגע הוא בספק גדול למשחק מחר. בבדיקה נשללה האפשרות לפריצת דיסק וכרגע מדובר בחבלה בלבד.

השוער שוחח עם הצוות המקצועי ורק מחר יידעו בסכנין אם יוכל לעמוד בשער. את מקומו ככל הנראה יתפוס השוער הצעיר מוחמד קנדיל, שכבר עמד העונה בשער הקבוצה במחזור הפתיחה מול מכבי תל אביב (3:1). גם עבאס סואן הפצוע לא יהיה כשיר למשחק, למרות ניסיונות הצוות הרפואי של הקבוצה להכשירו.

לעומתם צפוי חאיר סספדס לפתוח לראשונה בהרכב, והברזילאי קאדו, שקיבל מנוחה בשני המשחקים הראשונים בשל פציעה, אמור ככל הנראה לעלות מהספסל. בעמדת המגן הימני עדיין מתלבט ערן קוליק בין שני הצעירים הלאל חלאיילה ומוחמד זבידאת. על פי האימון, נראה כי חלאיילה כרגע המועמד לפתוח, אך רק מחר לפני המשחק יחליט המאמן מי יאייש את העמדה.

הבלם טל חן התייחס לחשיבות של משחקי הבית של הקבוצה: "ביתנו הוא מבצרנו, כך אנחנו צריכים להגיע לכל משחק בדוחא. בליגה שלנו, פרט לארבע הגדולות, רוב הקבוצות הם בערך ברמה שווה ולכן חשוב לנו לנצל את היתרון הביתי. פתחנו את הליגה לא בצורה הכי טובה, אבל כבר מול בית"ר ירושלים היה אפשר לראות את השינוי וההשתפרות ביכולת. אני מקווה שמחר נביא עוד יותר את ההשתפרות שלנו לידי ביטוי וננצח מחר את המשחק. מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה שעשתה מספר שינויים בשבוע האחרון".

עסקת העברתו של החלוץ הצרפתי, ז'רמי פרבה, התפוצצה בעקבות פערים כספיים גדולים בין הצדדים. עוזר המאמן ניסן יחזקאל טס ביום רביעי לצרפת לעקוב אחר השחקן, אך למרות שכבר סוכמו תנאיו, העלה החלוץ את דרישותיו ובקבוצה החליטו לוותר על שירותיו.

הרכב משוער, בני סכנין: מוחמד קנדיל (מאיר כהן), הלאל חלאיילה (מחמד זבידאת), טל חן, יא יא פטי, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חלאד חלאיילה, חייר סספדס, ראובן עובד, אחמד קאסום, ג'קו עראפת.

ניראון יעלה עם שלושה חלוצים בהרכב

מאמן הפועל פתח תקוה, דני ניראון, יעלה עם הרכב התקפי במיוחד למשחק בסכנין. לאחר שבשבועות האחרונים התרגלה הקבוצה לשחק במערך שכולל שלושה קשרים אחורים, כעת ניראון מתכוון לעלות עם שלושה חלוצים. חלוץ המטרה יהיה אלנתן סלמי, כשמתחתיו באגפים ישחקו ארמון בן נעים ועוסמן באשירו. גיא צרפתי ישחק כקשר התקפי בהופעת בכורה, ומאחוריו קובי דג'אני ועידן סרור, שגם הוא ישחק לראשונה העונה במדים הכחולים. כפיר דר ותומר בן חיים ימתינו להזדמנות על הספסל.

ניראון הקרין קלטות של בני סכנין ושם דגש על הקושי לפתח משחק יצירתי במגרשה הביתי. שחקני הקו נדרשו לעשות הגנה ואילו צרפתי יזכה לחופש פעולה מאחורי החלוצים. בקבוצה מקווים שהתוספת בדמותם של סרור וצרפתי תוסיף מימד של יצירתיות לקישור ולמשחק ההתקפה. בהמשך לידיעה לפיה הקשר מרק גורמן מנהל משא ומתן עם עירוני רמת השרון, מתברר כי השחקן נמצא על סף חתימה וכבר שוחח עם ראשי הקבוצה.

בפתח תקוה מקווים מאוד שהמאזן בין הקבוצות לא יישמר גם במשחק הזה. מחצית מתוך 12 המשחקים שהתקיימו עד היום בין שתי הקבוצות הסתיימו בתוצאת תיקו. פתח תקוה ניצחה ארבע פעמים וסכנין פעמיים. הנתון המעניין הוא שפתח תקוה מעולם לא ניצחה בביתה את בני סכנין. חמישה מתוך ששת המפגשים הסתיימו בתיקו. במפגשים שבהם סכנין אירחה, פתח תקוה השיגה ארבעה ניצחונות ושני המשחקים האחרים הסתיימו בתיקו והפסד.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: שניר דורי; אלי אברבנל, גל כהן, עמנואל מטיאס, ג'ורג' ג'בארו; קובי דג'אני, עידן סרור, גיא צרפתי; ארמון בן נעים, עוסמן באשירו, אלנתן סלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully