וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-הפועל רעננה: בשרון בונים על הפתעה

דור בלך

9.9.2009 / 14:07

ומדובר כמובן באנשי רעננה, שספגו כבר שני הפסדים בליגה. נתניה עדיין מחכה לשחרורים של אופיי וזוגבו (שבת, 19:00)

כשהשחרור הבינלאומי של השוער מחוף השנהב, אריסטד זוגבו, ושל הבלם הגנאי, סטיבן אופיי, טרם הגיעו וכבר ברור שהשניים לא יטלו חלק במשחק נגד הפועל רעננה בשבת, בהתאחדות לכדורגל הודיעו כי במידה והשחרור של השניים לא יגיע עד ליום שני בחצות, בנתניה יצטרכו לוותר עליהם לפחות עד חודש ינואר.

ההתאחדות הבהירה כי על כל הקבוצות להעביר את חוזי השחקנים, אישור הבדיקות הרפואיות שלהם וכן לגבות את חוזיהם בבקרה עד ליום שני ב-19:00, כשהעברת השחרור הבינלאומי יכולה להעשות רק עד אותו ערב בחצות.

בנתניה כבר השלימו את הבדיקות הרפואיות וכן חתמו עם השניים ומבחינתם עשו את כל שנדרש, אלא שהגעת השחרורים מתעכבת והחשש הגדול הוא שהשניים לא יוכלו לשחק בנתניה עקב כך. בקבוצה יפנו לפיפ"א בבקשה שתתערב ותזרז את ההתאחדות הגנאית וההתאחדות המצרית בהעברת הטפסים, אך אין הדבר מבטיח שההעברה אכן תעשה בזמן. ההתאחדות הגנאית ידועה בזמן הארוך שלוקח לה בהעברת טפסים, ובנתניה חוששים כי המצרים לא מעבירים את הטפסים ממניעים פוליטים, כפי שקרה בעבר עם התאחדויות ערביות אחרות.

אם וכאשר ייאצלו לכך, בנתניה יפנו אל ההתאחדות לכדורגל בבקשה לארכה נוספת, שכן הם עשו את כל המוטל עליהם והעיקוב לא תלוי בהם. בהתאחדות טרם החליטו כיצד לנהוג במידה ויתקלו בבקשה כזו, אך גם אם יאשרו ארכה, היא צפויה להיות של 24 או 48 שעות בלבד.

לקראת המשחק מחר עזריה יחסר את השניים בכל אופן, כשדניאל ליפשיץ ימשיך בשער ואוראל דגני הצעיר יפתח כבלם במקומו של אופיי, לצידו של ביוואן פרנסמן. את ההגנה ישלימו קלמי סבן ויגאל אנטבי באגפים. בקישור יפתחו רביד גזל ואלמוג כהן, כששלו מנשה, דלה ימפולסקי ושניר גואטה לפניהם. כזכור, אחמד סבע מורחק עקב שיתופו שלא כחוק נגד בית"ר בגביע הטוטו, ואת מקומו יתפוס אבודו אוקוצ'ה.

הרכב משוער, מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, יגאל אנטבי, רביד גזל, אלמוג כהן, שניר גואטה, דלה ימפולסקי, שלו מנשה, אבודו אוקוצ'ה.

ברעננה מאמינים: הגיע הזמן להפתיע

עדיין ללא נקודות בליגת העל, הפועל רעננה תנסה להשיג ניצחון ראשון דווקא נגד האקסית המיתולוגית של הבעלים אשר אלון. בקבוצה מספרים כי לא ציפו לנקודות בשני מחזורי הפתיחה הקשים (הפועל באר שבע בחוץ ומכבי חיפה בבית) אך כעת הגיע הזמן שיוכיחו כי הם קבוצת ליגת העל לגיטמית. הקבוצה של אלי כהן התחזקה משמעותית מאז המשחק נגד חיפה, כשקשר מאיורקה סטיבן כהן הצטרף. גם דודו ביטון, שאמנם היה בסגל נגד חיפה, אמור לחזור להרכב ולחזק את התקפת הקבוצה מהשרון.

המאמן הזכיר לשחקניו כי בשני המשחקים הם נראו היטב וכמעט והדהימו את המדינה, ולכן עליהם להגיע לקופסא במטרה לחזור הביתה עם שלוש נקודות. המאמן עדיין מעוניין לחזק את הקבוצה בבלם נוסף ובתחילת השבוע יחתים את אחד מהבלמים הנבחנים בקבוצה. עד אז אבי סופר ואיתי טואף ימשיכו לקבל את אפודת ההרכב. איתי אלקסלסי צפוי לחזור להרכב גם כן.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה,חיים פונטרומולי, אבי סופר, איתי טואף, עומרי אטיה, איתי אלקסלסי, תמיר פור, סטיבן כהן, ארמנדו לסקאנו, כריסטיאנו דוס סנטוס, דודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully