וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "תמיד עובר בראש ההישג מלפני שמונה שנים"

הפועל ת"א מתכוננת להפועל ב"ש, אך הראש נמצא בסלטיק בחמישי, אחריה עוקב אבוקסיס. ווצ'יצ'ביץ' שוב תורגל בהרכב

בהפועל תל אביב לקחו הפוגה לקחו אתמול (חמישי) הפוגה קטנה מהפעילות הספורטיבית כדי להשתתף בהשקת דגמי סובארו החדשים, החברה שהיא אחת מנותני החסות למועדון. אלא שקשה היה לפסוח על המצב של המועדון בליגה ובקבוצה התבקשו להתייחס לכך. מוני הראל דווקא נשמע אופטימי ואמר: "אני לא מאוכזב מפתיחת העונה. זו רק ההתחלה ויש לנו קבוצה טובה. את רף הציפיות הגבוה יצרה התקשורת, לא אנחנו".

בהמשך אמר הראל כי הוא בטוח שהקבוצה תצעד העונה קדימה, והוסיף: "אני חושב שיש לנו קבוצה באמת מצוינת. השקענו בה יחסית הרבה כסף ואני מאמין שנרוץ גבוה בצמרת. אני גם מקווה שנצליח באירופה כי זה מאוד חשוב לנו". על האוהדים אמר: "בלי האוהדים של הפועל, לא הייתה קבוצה. אני חולה עליהם ואני מקווה שלא נאכזב אותם. כמו שכולם אומרים, יש לנו הגרלה לא קלה, אבל אני מקווה שנשחק טוב, בהגינות ושהקל יהנה ויהיה כיף כי כל השאר לא חשוב".

גילי ורמוט, שאף הוא היה נוכח באירוע, התייחס לרצף המשחקים הקשה של הקבוצה, שתפגוש תוך שמונה ימים את הפועל באר שבע, סלטיק ומכבי חיפה: "אני מניח שהאיצטדיון יהיה מלא בכל אחד משלושת המשחקים ולכן זה הכי כיף שיכול להיות. נצטרך לטפל בעצמנו טוב בין המשחקים וכמובן להוציא תוצאות טובות, שזה הכי חשוב. בכל משחק צריך לבוא ולנסות לנצח, ולכן אני מאמין שאפשר לנצח בב"ש. זו יריבה מצוינת בבית שלה ולא יהיה לנו קל, אבל נצטרך לעשות את העבודה". הקשר גם חולם על שכפול ההישג הגדול מלפני שמונה שנים, אז הגיע המועדון עד לרבע גמר גביע אופ"א: "תמיד זה עובר בראש ותמיד חולמים על זה. כל אחד מאיתנו רוצה את זה, ומת לשחזר את זה".

בתוך כך, הפועל המשיכה היום את הכנותיה לקראת המשחק מול באר שבע ביום ראשון. הקשר הסרבי, נמניה ווצ'יצ'ביץ', כמו אתמול, שוב תורגל בהרכב, אך עם עוד שלושה קשרים לידו, מיכאל זנדברג, ורמוט ואביחי ידין כשאיתי שכטר תורגל כחלוץ בודד, אך התרגול הבוקר שוב העיד כי אלי גוטמן עדיין לא בטוח באיזה הרכב יפתח מחרתיים. מחר תערוך הפועל את האימון המסכם שלה ואז ככל הנראה יחליט גוטמן על ה-11 הפותחים. דדי בן דיין וביבראס נאתכו ערכו היום אימון קליל בלבד בשל השתתופתם במשחקי הנבחרות. יוסי אבוקסיס טס לסקוטלנד על מנת לעקוב מקרוב אחר סלטיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully