וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פלדת אל-חלד

11.9.2009 / 7:24

ההגנה של פיטסבורג חזרה מהחופש, וסייעה לסטילרס לנצח את טנסי 10:13 בהארכה. פולמאלו נפצע, עלול להיעדר יותר מחודש

הסמל המסחרי של פיטסבורג סטילרס תמיד היה הגנת הברזל שלה, וגם בפתיחת עונת 2009 לא היה שום חדש בעניין. הסטילרס ניהלו קרב חפירות עם טנסי טייטאנס, בו ניצחו בהארכה 10:13, משער שדה של ג'ף ריד מ-33 יארד. בן רות'לסברגר וסנטוניו הולמס, שהיו אחראים לזכיה בסופרבול האחרון, שוב שיתפו פעולה והיו בשיאם, כשביג בן משלים 33 מ-43 מסירות ל-363 יארד, והולמס קוטף 131 מהיארדים האלה ורושם את הטאצ'דאון היחיד של פיטסבורג במשחק. ביג בן גם נחטף פעמיים. בצד השני, קרי קולינס סיים עם 22 מ-35 ל-244 יארד, טאצ'דאון ואיבוד אווירי, ג'סטין גייג' עם 78 יארד וטאצ'דאון. על הקרקע לא הצליח כריס ג'ונסון לעשות יותר מדי, וסיים עם 57 יארד ב-15 נשיאות בסך הכל.

אלא שהשמחה בפיטסבורג לא יכולה להיות מושלמת, כשהסייפטי טרוי פולמאלו נפצע בברכו ונטש במחצית הראשונה. זה קרה לאחר שאלג'י קראמפלר, הטייט אנד של הטייטאנס, נפל על רגלו. פולמאלו נפצע בברך, והדיאגנוזה הראשונית היא שיהיה בחוץ בין שלושה לשישה שבועות. זה קרה לאחר שכבר רשם חטיפה על קולינס.

אוקלנד לא רוצה לחכות יותר לריצ'רד סימור, שחקן ההגנה שהעבירה לשורותיה מניו אינגלנד ושטרם התייצב לאימוניה. הריידרס שלחו לתאקל ההגנתי את "מכתב חמשת הימים", שפירושו התייצבות תוך חמישה ימים או השעיה. סימור יכול לאבד בכך את חוזהו העונה, שעומד על 3.7 מיליון דולר.

ברנדון מרשל, התופס של דנבר שהיה מסוכסך עם הקבוצה במהלך כל הקיץ, חתם על חוזה חדש והצטרף לאימונים. לא ברור כמה זמן משחק יקבל, אבל הוא צפוי להיות שותף למספר מהלכים בשבוע הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully