וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימונד: "צריכים להחזיר את הביחד לנבחרת"

10.9.2009 / 21:22

עם הנחיתה בארץ לאחר ההדחה מאליפות אירופה, ניסה הגארד להסביר מה לא עבד. שרף: "אין לי עניין להעביר ביקורת עכשיו"

לאחר שלושה הפסדים והדחה מאכזבת ומוקדמת מאליפות אירופה, שבה הערב (חמישי) נבחרת ישראל העצובה מפולין, כשברקע קולות שמדברים על הסקת מסקנות והעתיד הקרוב והרחוק. אין ספק כי אנשי הנבחרת לא ציפו להפסיד במשחק הגורלי במקדוניה ולשוב הביתה עוד השבוע, אך בו בזמן נשמעו השחקנים נחושים לגבי החזרת חלק מהכבוד האבוד בעתיד.

מאמן הנבחרת, צביקה שרף, נשמע מאוכזב מתמיד: "אני חוזר במצב רוח לא טוב. אכזבנו קודם כל את עצמנו וגם הרבה אנשים אחרים", אמר שרף. "רצינו להשיג יותר ולא הצלחנו, אבל זה לא פשע. ההפסד מול קרואטיה היה אכזרי, וזה מול מקדוניה עוד יותר. כל ההכנה של המקדונים היתה למשחק מולנו, ואנחנו רצינו לנצח בכל משחק. אין לי עניין להעביר ביקורת עכשיו, אני המאמן ואני לא בורח מזה. כעת ננוח, ננקה את הראש, אכין דו"ח לועדה המקצועית של איגוד הכדורסל ונראה איך נתמודד עם הבעיות של הנבחרת". לגבי המשך דרכו כמאמן הנבחרת, אמר שרף: "אני לא מתכוון להתעסק בזה. זו לא הדרך. ברגע שיוחלט משהו, יהיה טיפול מסודר".

רביב לימונד, שלא קיבל הרבה דקות במהלך האליפות, הוסיף: "אנחנו צריכים לשחק יותר כנבחרת, להחזיר את הגוואה ואת הביחד לנבחרת. לא שזה לא היה ככה, אבל צריכים גם לנצח".

ליאור אליהו, השחקן הבולט של הנבחרת באליפות, אמר: "התחושה לא נעימה. אנחנו צריכים להמשיך הלאה, ככה שנצא לדרך חדשה. לא ציפינו שנסיים את הקמפיין בשלב כל כך מוקדם אבל אין מה לעשות. הגענו לשני משחקים צמודים ואם היינו מנצחים אחד מהם הכל היה נראה אחרת, ופתאום אנחנו המלכים ובצמרת הכדורסל האירופאי. נקווה שפעם הבאה זה יהיה יותר טוב".

יניב גרין התייחס להמשך דרכו בנבחרת: "אני לא רוצה לצאת בהצהרות כי אני לא יודע איך תהיה העונה, הגוף מאותת לי שאני צריך לחשוב על עצמי". כשנשאל האם יש לו מסר, ענה הסנטר: "יש לי מסר - צביקה שרף צריך להמשיך בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully