וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: ווצ'יצ'ביץ' עשוי לפתוח על חשבון זנדברג

הקשר הסרבי, שהרשים באימונים, עשוי לקבל קרדיט מול הפועל ב"ש. קנדה יפתח במקום בונדר, לאלה עשוי להחליף את שכטר

הפועל תל אביב החלה אחר הצהריים (חמישי) את ההכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום ראשון הקרוב. מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, מתכנן מספר הפתעות בהרכב קבוצתו לקראת המשחק בוסרמיל והמפגש עם סלטיק בגביע אופ"א. כבר היום באימון נראה כי נמניה ווצ'יצ'ביץ', הקשר הסרבי החדש שמרשים מאוד עד כה, יקבל את הצ'אנס בהרכב על חשבונו מיכאל זנדברג, שעדיין לא מגלה את היכולת שאפיינה אותו בשיאו.

כמו כן, מסתמן שגם איתי שכטר ודני בונדר, שלא יכולים ליטול חלק במשחק מול סלטיק בשבוע הבא בשל צבירת כרטיסים צהובים, יפתחו על הספסל. על אף השינויים הפרסונאליים, גוטמן לא מתכנן שינוי רציני במערך הקבוצה, כשאת השניים יחליפו ככל הנראה מהראן לאלה ועומרי קנדה.

עוד שינוי שמחייב את האדומים הוא בשער, כשניל אברבנל יחליף את וינסנט אניימה המורחק. בהפועל מודעים היטב לחשיבות המשחק, שכן האדומים עדיין לא הצליחו לנצח העונה בליגה. מעבר לכך, הקבוצה כבר מחכה לפתוח את השבוע העמוס שכולל שלושה משחקים ב-8 ימים (באר שבע, סלטיק ומכבי חיפה) בניצחון שיחזיר את הביטחון לשחקנים, לאחר תצוגות כדורגל לא משכנעות בשבועות האחרונים.

בימים האחרונים העלה גוטמן את קצב האימונים לשחקנים שלא נטלו חלק באימוני הנבחרות ורוב השבוע השחקנים האדומים ערכו שני אימונים ביום - בבוקר אימון כוח ולאחריו אימון ערב רגיל. דדי בן דיין קיבל היום מנוחה מגוטמן וערך אימון קליל בלבד. גם ביבראס נאתכו, ששיחק אתמול עם הנבחרת הצעירה בקזחסטן, לא נכח באימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully