וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "אנחנו לא יוצאים בצהלות וחגיגות"

10.9.2009 / 16:50

מאמן הנבחרת חזר עם שלוש נקודות מקזחסטן והבהיר כי הוא מכוון לעבר המקום הראשון. נאתכו: "רצינו לשמח את העם"

הנבחרת הצעירה של ישראל שבה היום (חמישי) לארץ לאחר הניצחון הדרמטי 1:2 שהשיגה אתמול בקזחסטן. השחקנים של מוטי איוניר עשו את העבודה למרות החטאת פנדל של ביברס נאתכו במחצית הראשונה ושער שיוויון מהיר, לאחר שאותו נאתכו העלה את ישראל ליתרון. טוטו תמוז היה איש השעה, כשהבקיע את השער המכריע בתוספת הזמן והעלה את ישראל לראשות הבית עם שבע נקודות בשלושה משחקים.

איוניר, מבחינתו, לקח מהמשחק בקזחסטן בעיקר את הנקודות, כאשר על היכולת יש עוד מה לעבוד. "היינו חייבים לנצח כדי להישאר בתמונה", הסביר המאמן. "יכולנו לעשות את זה קל יותר, אבל בעוד שבוע-שבועיים נזכור רק את הנקודות. אנחנו לא פוצחים בצהלות ובחגיגות, זה ניצחון שהיה בבחינת חובה עבורנו. עכשיו יש לנו את מונטנגרו בחוץ ומספיק זמן להתכונן. שבדיה אמנם היא היריבה הקשה בבית, אבל סימנו מלכתחילה את המקום הראשון".

המאמן התייחס בדבריו גם לנבחרת הבוגרת ואמר: "אני לא יודע אם יהיה נכון להגיד שהנבחרת הבוגרת לא מביאה כבוד. לפני שנתיים הנבחרת הצעירה הייתה באליפות אירופה ואני מעריך שעכשיו יש דור צעיר וטוב. גם הנבחרת הבוגרת תגיע לשם בהמשך".

"בינתיים נראה שאנחנו בדרך הנכונה. רצינו לשמח את העם במה שאנחנו יכולים, אנחנו שמחים וכבר מביטים קדימה", אמר ביברס נאתכו לאחר הנחיתה. "פעם היו אומרים שישראל תמיד סופגת בדקות הסיום, והוכחנו אחרת. אני מקווה שזה יימשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully