וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבדה לא מתכוון לעזוב את באר שבע

הקשר הותיק, ששוחרר על ידי עזורי, מסרב לעבור להרצליה גם אם יסוכמו כל הפרטים. חברת "קריסטל" תאמץ את הקבוצה

קשר הפועל באר שבע זיו כבדה מתכוון להישאר בקבוצה, ולא לעזוב כמושאל לקבוצה אחרת. כבדה קיבל את ההחלטה לאחר שבמועדון כבר ניסו לשדכו למכבי הרצליה, אך אריאל שיימן ביקש מבאר שבע להשתתף בעלות שכרו והעסקה התעכבה. בלי קשר, גם אם יסוכמו הפרטים בין המועדונים, בכוונת השחקן להישאר בסגל הקבוצה. חלק מהאוהדים מתכננים מחאה במשחק הקרוב מול הפועל תל אביב כנגד המאמן גיא עזורי, בשל ההחלטה לשחרר את כבדה, אותו הם רואים כשחקן בית.

הבעלים והיו"ר של יבואנית מוצרי החשמל "קריסטל" משה ממרוד, הגיע להסכמות עם הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת, על מתן חסות לקבוצה. במסגרת הסכם החסות תיקרא מעתה הקבוצה "הפועל קריסטל באר שבע" . ממרוד הודיע כי בכוונת החברה לתמוך בקבוצת הכדורגל ולפעול ככל האפשר להצלחת הקבוצה ושחקניה: "כבן העיר באר שבע, אני רואה עצמי כאוהד אמיתי ו-וותיק של הקבוצה, ושמח על ההזדמנות לשתף פעולה ולסייע לאלונה ברקת".

ברקת אמרה: "אני רוצה להודות מקרב לב למר ממרוד ולהנהלת החברה על היוזמה והרצון להיות חלק ממשפחת הפועל באר שבע". ראש העיר רוביק דנילוביץ' בירך את ממרוד על מעורבותו הפעילה למען הקבוצה: "מחמם את הלב לראות כיצד איש עסקים שצמח בבאר שבע והגיע לגדולות תורם באהבה רבה לעיר שבה גדל" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully