וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאוט באיירן מינכן יגיע לרגל אחר חיפה

10.9.2009 / 16:53

אגון קורדס יצפה במשחק בין האלופה להפועל ר"ג. השחקנים קיבלו מענקים, קטן: "מודה לשחר". כיאל וגדיר על הספסל

באיירן מינכן פותחת את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי חיפה. הסקאוט של המועדון, אגון קורדס, יגיע למשחקה של הקבוצה מול הפועל רמת גן בשבת על מנת לצפות בקבוצה בפעולה. קורדס צפוי להישאר בישראל עד לאחר המשחק מול באיירן ויעביר את רשמיו למאמנה, לואיס ואן חאל, לאחר שהגרמנים יגיעו לארץ.

שחקני חיפה קיבלו היום (חמישי) את משכורות חודש אוגוסט, כשבתוכם מגולם מענק העליה לליגת האלופות. כל שחקן קיבל בין 20 ל-25 אלף דולר, בהתאם להסכם עימו. יניב קטן זכה למענק הגבוה ביותר. שחקן בקבוצה אמר: "בכך למעשה ויתר המועדון על הקיצוץ הרוחבי בתחילת העונה". גם עובדים אחרים והצוות המקצועי קיבלו מענקים בהתאם לסיכום.

הקפטן יניב קטן אמר לאתר הרשמי של חיפה: "שבועיים לפני פתיחת העונה הופיעו יענקל'ה שחר וסגנו, עוזי מור במתקן האימונים בכפר גלים, אספו אותנו השחקנים והודיעו על הקיצוצים הכספיים הצפויים העונה. לאף אחד לא נעים לשמוע שמקצצים בשכרו, אבל חבריי לקבוצה גילו אופי ומקצוענות במגרש ומחוצה לו בכל הקשור לנושא זה. לא שמעתי תלונות מאף אחד. אדרבא, השחקנים נלחמו על כר הדשא ובכוחות משותפים העפלנו לליגת האלופות. חודשיים אחרי ההעפלה השנייה בתולדות המועדון, יענקל'ה השיב לנו את דמי הקיצוץ ואנו מודים לו על כך. נמשיך להשקיע על המגרש את אותה השקעה שלפני הקיצוץ ואחריו. אני וחבריי גאים להיות חלק מהמועדון הזה שיודע לתת לכל מי שקשור אליו".

עדכון ראשון: 14:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully