וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאנקי הגדול מכולם

10.9.2009 / 8:59

דרק ג'יטר השתווה ללו גריג כשחקן שרשם הכי הרבה חבטות ביאנקיז ב-2:4 של ניו יורק על טמפה ביי. קולורדו מתקרבת

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 2:4
קליבלנד - טקסס 10:0
טורונטו - מינסוטה 4:1
בוסטון - בולטימור 5:7
קנזס סיטי - דטרויט 1:5
שיקגו וייט סוקס - אוקלנד 3:4
לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 3:6

NL:

פיטסבורג - שיקגו קאבס 8:5
מילווקי - סט. לואיס 5:1
סן פרנסיסקו - סן דייגו 4:2
וושינגטון - פילדלפיה 6:5
ניו יורק מטס - פלורידה 6:3
יוסטון - אטלנטה 1:2
קולורדו - סינסינטי 3:4
אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 3:4

מנואל ויתר על לידג'?

AL: ארבע ריצות של ניו יורק יאנקיז באינינג השמיני העניקו לפסים ניצחון 2:4 על טמפה ביי, כשהחדשה המשמעותית יותר מהמשחק היא העובדה שדרק ג'יטר השווה את מאזן החבטות שלו לזה של לו גריג - 2,721, והפך בצוותא עם החובט האגדי ליאנקי שרשם הכי הרבה היטס. במשחק הבא, בתקווה, הוא כבר יהיה לבד. "הוא היה אחד האנשים הכי גדולים במשחק", אמר ג'יטר, "רק לחשוב על זה שאני מוזכר באותה נשימה יחד אתו - זה מרגש".

סקוט פלדמן מטקסס הגיש שבעה אינינגים מצוינים, זכה בניצחונו ה-16 העונה והריינג'רס מחצו את קליבלנד 0:10. לצערם, בוסטון עברה את בולטימור 5:7, כשבילי וגנר רושם ניצחון ראשון ברד סוקס, ששמרו על פער שני המשחקים מהריינג'רס בקרב על הויילד קארד. מינסוטה ניצחה בטורונטו 1:4, ועם הפסד דטרויט 5:1 בקנזס סיטי, צימקה את ההפרש ל-5.5 משחקים. שיקגו וייט סוקס עברה את אוקלנד 3:4 והאיינג'לס הכניעו את סיאטל 3:6, כדי לשמור על מרחק 4.5 המשחקים מטקסס.

NL: האם צ'רלי מנואל ויתר על בראד לידג'? במצב של 5:6 לפילדלפיה, הכניס מאמן הפיליז את ריאן מדסון, ששמר בהצלחה על הניצחון על וושינגטון. כרגע, עדיין לא ברור אם מדסון ימשיך לסגור משחקים ברצף. אלברט פוחולס ירה להומר ה-46 וה-47 שלו, סט. לואיס הנפלאה ניצחה את מילווקי 1:5, כשלא פחות חשוב - אדם ויינרייט קצר ניצחון מספר 18 עם שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים. המאבק על הסיי יאנג ניטש בינו לבין חברו לקבוצה כריס קרפנטר. מאט הולידיי נפצע בברכו, אבל אמר שיהיה כשיר ביום שישי.

במערב שמח ומבדח. קולורדו הפכה באינינג התשיעי פיגור לניצחון 3:4 על סינסינטי, ועם הפסד הדודג'רס לאריזונה, הפך הפער להיות בן 2.5 משחקים בלבד. פלורידה גברה על המטס 3:6, שיקגו קאבס ניצחה בפיטסבורג 5:8, סן פרנסיסקו ממשיכה לאבד סיכוי לפלייאוף אחרי הפסד 4:2 לסן דייגו ויוסטון עברה את אטלנטה 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully