וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: סלח לי, איך מגיעים לריפיט?

9.9.2009 / 20:31

האלופה פיטסבורג תארח את טנסי (בין חמישי לשישי, 3:30, ESPN), למשחק שיפתח את עונת ה-NFL. קווין יפתח בקליבלנד

עונת 2009 בליגת ה-NFL תצא בלילה שבין חמישי לשישי לדרך, כשפיטסבורג סטילרס תפגוש ב"היינץ פילד" את טנסי טייטאנס. הסטילרס יגיעו עם בן רות'לסברגר, שעבר קיץ לא קל תחת האשמות אונס ופציעות, כשהמטרה הברורה שלהם היא לשמור על תארם כאלופי הליגה. בינתיים, אגב, עובדת המלון בנוואדה המאשימה את רות'לסברגר באונס מסרה כי תסיר את התביעה אם תקבל התנצלות מהקוורטרבק, שמשמעותה הכרה בכך שאנס. פרקליטו של השחקן אמר כי לא יקבל את ההצעה.

טייטאנס איבדו לאחר עונה מצוינת את לב ההגנה אלברט היינסוורת', אבל המאמן ג'ף פישר תמיד יודע לשלוף שפנים מהשרוול. לפחות במשחק הפתיחה ימשיך פישר לשים מבטחו בקוורטרבק הותיק קרי קולינס, כשוינס יאנג יחכה להזדמנות.

משחקי יום חמישי ב-NFL החלו בצורה סדירה ב-2002, כשהקבוצות האלופות אירחו את מפגש הפתיחה של העונה בביתן. מאז, ניצחה הקבוצה הביתית בשישה מתוך שבעת המשחקים. ב-2002, אגב, נוצחו הסטילרס על ידי האלופה דאז, ניו אינגלנד פטריוטס, ומאז לא הפסידו במשחקם הראשון בעונה. התחזית שלנו: ניצחון לפיטסבורג.

אריק מנג'יני ממשיך לשמור על מעטה חשאיות. מאמן קליבלנד גילה לקוורטרבקים שלו מי יקבל את המושכות, אבל סירב לגלות זאת לתקשורת. "אני לא חושב שזה רע ליצור תחרותיות", אמר המאמן. בכל מקרה, ברגע שהקוורטרבקים ידעו, היה ברור שזהות הפותח תודלף, ובריידי קווין יהיה זה שיקבל את המושכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully