וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונס: "אדום זה הצבע האהוב עליי"

איתן נוח

9.9.2009 / 19:45

שלושת הזרים של הפועל ירושלים, פינקני, תומפסון וסימונס, שכבר שכח את מכבי ת"א, נחתו בישראל עם שאיפות גבוהות

אחרי קיץ מלא תהפוכות כלכליות, הפועל ירושלים חוזרת לשגרה עם ההצהרות הרגילות והמוכרות של טרום העונה. הערב (רביעי) נחתו בארץ שלושת הזרים החדשים, קווין פינקני, דיז'ון תומפסון ואקס מכבי תל אביב, טרה סימונס, שהגיע ארצה בחולצה אדומה, שאותה לא יכול היה ללבוש בעונה שעברה. "אדום זה הצבע האהוב עליי, אז עכשיו אני יכול ללבוש אותו כל הזמן", סיפר סימונס עם נחיתתו.

על האקסית שלו לא היה לסימונס הרבה מה להגיד: "אין לי שום טענות ותחושות רעות כלפי מכבי. אין לי בעיה עם העובדה שהם לא רצו שאני אמשיך שם. אני לא מחפש לקחת ממכבי את האליפות, אני פשוט רוצה לזכות בה".

תומפסון, שאת העונה האחרונה העביר באוקראינה סיפר: "אני לא יודע הרבה על הליגה. אני מכיר כמה שחקנים ששיחקו פה, אבל בעיקר אני יודע שזו ארץ הקודש. מרגש אותי לבוא לקבוצה הזאת, ואני מצפה לפתוח את העונה. אין לי ספק ששום דבר פחות מאליפות לא יספק את ירושלים. שמעתי על מכבי תל אביב והמטרה האמיתית היא לנצח אותה".

גם קווין פינקני, כך מסתבר, בא בשביל מטרה אחת: "הציעו לי עסקה טובה, אז באתי לפה בשביל לנצח בכמה משחקי כדורסל ולעזור לירושלים לנצח. שמעתי על מכבי תל אביב, אני לא יודע מי הולך לשחק שם השנה, אבל כשנשחק נגדם אני מקווה שננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully