וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אופיי חתם, אגילר מועמד

דור בלך

9.9.2009 / 18:52

הקבוצה תוכל לחתוך את הבלם הגנאי בינואר. אנשי עסקים הציעו לעזריה להחתים את החלוץ הפנמי אדווין אגילר במקום אוקוצ'ה

סטיבן אופיי, בלמה הגנאי של הפועל פתח תקוה בעונה שעברה, חתם הערב (רביעי) במכבי נתניה לעונה ויחזק את חוליית ההגנה של נתי עזריה. הבלם בן ה-23, עליו קיבלה נתניה המלצות חמות מאנשי פתח תקוה ומאייל לחמן, צפוי לעבור בבקרה בזמן ולעמוד לרשות עזריה כבר במשחק הקרוב נגד הפועל רעננה בשבת, אך עדיין לא ברור האם יהיה כשיר, שכן נפצע במהלך משחק אימון אמש בו ניצחה נתניה את עירוני רמת השרון 0:3. לנתניה תהיה אופציה לשחרר את אופיי ללא תמורה בינואר.

גם שוער הרכש מחוף השנהב, אריסטיד זוגבו, שחתם בתחילת השבוע, בספק למשחק לאחר שבנתניה עדיין לא קיבלו את השחרור הבינלאומי שלו מההתאחדות המצרית. על אף שסיים את חוזהו בקבוצת איתיחאד אל שורטה והקבוצה אמורה הייתה לשלוח את הטופס, הוא עדיין לא הגיע ובנתניה מפחדים כי העניין יתעכב עד מחרתיים והשוער לא יוכל לעבור בבקרה. בכל מקרה, יפנו בנתניה לפיפ"א על מנת שתשיג את שחרורו אם וכאשר יבינו כי המצרים ימשיכו לעשות בעיות.

החתמתם של שני השחקנים נעשתה הודות לתרומה של מספר אנשי עסקים אוהדי הקבוצה שהעדיפו להישאר אנונימים, ולא במימונו של דניאל יאמר או מהכספים שהגיעו ממכירת השחקנים בפגרה. יאמר עדיין מסרב להשקיע בנתניה, והחיזוק שלה תלוי בנדיבותם של אותם אוהדים, שהציעו לעזריה לממן הבאת חלוץ, אך רק אם ישחרר את אוקוצ'ה כדי שיוכלו להעבירו בבקרת התקציבים ללא צורך בהפקדת ערבויות נוספות. שמו של אדווין אגילר הפנמי, שהיה מועמד לנתניה בינואר וברגע האחרון ביטל הגעתו לישראל, עלה על הפרק, אך עזריה עצמו טרם החליט האם הוא מעוניין לוותר על אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully