וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "מה שאני עושה בדרך כלל מצליח"

ענת קם

9.9.2009 / 16:40

יו"ר ההתאחדות הבטיח שבנוסף לשידור המשחק המרכזי, גם סיכום המחזור יעבור לערוץ 1: "יהיו שיגחכו, אבל זה מהלך חשוב"

איתי חסיד

צילום: נועם כהן. עריכת וידאו: רן צימט

בצל הימים הלא פשוטים שעוברים על נבחרת ישראל ופתיחתה מחדש של סוגיית המאמן הבא, התפנה היום (רביעי) יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, ברגע של נחת, לעסוק בשידורי ליגת העל במהלך מסיבת עיתונאים בשיתוף עם רשות השידור, בה הוצג ההסכם לגבי שידור המשחק המרכזי בערוץ 1, ששילם 13 מיליון שקלים בעבור העסקה: 3-4.5 מיליון שקלים יגיעו מרשות השידור והשאר מחסויות. את השידור במשחק הקרוב, בין מכבי תל אביב לבני יהודה, יעביר מאיר איינשטיין, אך אין סיכום לגבי המשך העונה, כאשר בערוץ הבהירו כי לא יהססו להביא שדרים ופרשנים מבחוץ.

"מלכתחילה רצינו להחזיר את הכדורגל הישראלי לערוץ הראשון", פתח לוזון את דבריו. "יהיו שיגידו שזה לא טוב ויגחכו על זה, אבל אני חושב שהערוץ הראשון רצה את הכדורגל הישראלי ויוכל להביא אותו לכל עם ישראל. הערוץ ישדר גם משיקולים ציבוריים ומשיקולי פריפריה ולא רק משיקולי רייטינג. חשוב שהמשחק המרכזי יהיה בערוץ הראשון".

"אנו עושים מאמצים שגם תוכנית סיכום המחזור תהיה בערוץ הראשון. זה לא קרה ב-15 השנים האחרונות - הפעם האחרונה שהמשחק המרכזי היה בערוץ הראשון זה היה ב-1994, כמו שהזכירו לי. הסיכום הוא רק לשנה הקרובה, אבל אני מקווה שהצדדים יהיו מרוצים ונצעד יחד קדימה".

"מבחינתי הייתי הולך עם זה גם לשש שנים ומוסיף את משחקי הנבחרת", הוסיף לוזון. "אני מקווה ששני הצדדים יהיו מרוצים. אני רוצה לברך את מר שקלאר ואת כל מי שפעל ימים כלילות כדי להביא להסכם. הערוץ הראשון יעשה תכנית ברמה הגבוהה ביותר ויעלה את קרנו. אני סומך עליהם ומאחל להם בהצלחה. אני מתחייב שהמשחק המרכזי יביא את הריטינג הכי גבוה של ערוץ 1".

"אני נפגש עם אנשים ואין אחד שאמר לי שהליגה לא מעניינת", הגן לוזון על שינוי מבנה הליגות. "כולם חושבים שזו תהיה הליגה הכי מעניינת בשנים האחרונות. לאורך כל הדרך הבטחתי שהמשחק המרכזי הראשון בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב ישודר בערוץ פתוח. לא היה לי ספק, ואני יכול להגיד שהיו הצעות אחרות גבוהות יותר. ערוץ הספורט קנה את כל הזכויות של הליגה הלאומית, הגביעים וסיכום המחזור כבר לפני חודש, כולל תקצירי האינטרנט. מתנהל כרגע משא ומתן, ואעשה הכל וסביר להניח גם שאצליח, על מנת שהמגזין יהיה גם הוא בערוץ 1".

מוטי שקלאר, מנכ"ל רשות השידור: "המשחק המרכזי הוא חלק מהרפורמה שלנו, הכדורגל הוא פלטפורמה מאוד משמעותית עבורנו. שידורי הכדורגל ימנפו את הערוץ ויביאו יותר צופים גם לשידורים אחרים בערוץ. לכדורגל בנסיבות הקיימות, כשבליגת העל יש לא מעט קבוצות מהפריפריה, יש חשיבות נוספת ולנו יש את האפשרות להביא את השידורים לכלל הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully