וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלונה לא תזרוק כסף. אין זרים בלי מבחנים"

9.9.2009 / 14:48

נהלי עבודה חדשים בב"ש בעקבות התנהלות עזורי בהחתמת זרים: "הוא החתים שחקנים על בסיס חוות דעת של מאמן אחר"

בהפועל באר שבע החליטו לדחות אתמול את ההצעה להחתים את חלוץ נבחרת פנמה, לואיס טחאדה, זאת לאחר שנקבעו נהלי עבודה חדשים בעקבות שחרורם של הקשר ג'וזף טאצ'י והחלוץ פטה בנגורה לפיהם לא יוחתמו העונה זרים ללא מבחנים. במועדון יש ביקורת רבה על האופן שבו הוחתמו השניים ולכן הוחלט כי המאמן לא יוכל להחתים זרים עד חודש ינואר, וגם זה בתנאי שיבחן אותם במהלך תקופה ארוכה.

כפי שנכתב לפני כשבועיים, במועדון כעסו מאוד על התנהלותו של המאמן בגלל ההיבט הכלכלי וכבר אז שקלו שלא להחתים שחקנים עד חודש ינואר. "טחאדה הוצע אבל ירד מהפרק", אישרו, "הבעיה היחידה היא שאנחנו לא מצליחים למצוא קבוצה לבנגורה". גורם במועדון הבהיר כי "אלונה לא תזרוק עוד כסף לפח. האם נשמע הגיוני שנביא זרים ותוך שבוע או שבועיים נשחרר אותם?". לדברי אותו גורם עזורי החליט להחתים את השניים על בסיס חוות דעת של מאמן אחר שתיווך בעסקה, מה שעלה למועדון לא מעט כסף. "עזורי לחץ לסכם את התנאים עם השניים לפני שנחתו בישראל. בעונה הבאה נצטרך למצוא קבוצות גם לקוסטרוב וזולו".

הבלם ריאן אדלי צפוי להיקלט במהלך הימים הקרובים כעולה חדש ולא ייחשב כזר. הקשר זיו כבדה עדיין לא סיכם במכבי הרצליה, זאת לאחר שאריאל שיימן דרש מהנהלת הקבוצה להשתתף בשכרו. שיימן: "לא נוכל להחתים את כבדה בסכומים האלה. אם הפועל באר שבע לא תשתתף בשכרו, לא נחתים אותו".

מכירת הכרטיסים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון ממשיכה לצבור תאוצה ובמועדון מאמינים ש-9,000 כרטיסים (כולל 1,200 כרטיסים שהוקצו לטובת אוהדי הפועל תל אביב) ימכרו עד המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully