וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקס סיילס חתם בעירוני אשקלון

איתן נוח

9.9.2009 / 13:16

הקבוצה של אריאל בית הלחמי ירדה מאופציית מרקיז גריי, שנכשל בבדיקות הרפואיות, וצירפה את הסנטר ששיחק בחיפה

אריאל בית הלחמי ועירוני אשקלון ממשיכים לבנות את סגל הקבוצה לקראת העונה הקרובה. עד אתמול (שלישי) בחנו באשקלון את אופציית מרקיז גריי, שהגיע לארץ בשביל שבקבוצה יוכלו להתרשם ממנו, אך עקב בדיקות רפואיות לקויות, החליטו באשקלון לשחרר את השחקן, ולעבור לאופציה הבאה. בקבוצה עברו לנהל משא ומתן עם ברוקס סיילס, שחקנה של מכבי חיפה בעונה החולפת, והצדדים כבר חתמו בצורה מהירה. סיילס יהיה הזר הרביעי של אשקלון אחרי החתמתם של עומאר סניד, בריאן טולברט וג'יימי בקסטר.

סיילס (29, 2.08) הוא בוגר מכללת וילאנובה משנת 2002, כשבעונתו האחרונה במכללות רשם 10.5 נקודות, 9 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק. את השנתיים הראשונות שלו מחוץ לארצות הברית העביר סיילס בביילה האיטלקית, שם נבחר לחמישיית הצעירים של העונה, ובתחילת עונת 2004/5 כמעט נכנס לסגל של יוסטון. את העונה פתח לבסוף בטראמו, גם כן מאיטליה, ושם נבחרת לחמישיית הזרים של העונה בליגה.

בעונת2005/6 יצא סיילס מגבולות איטליה ושיחק בפו אורטז הצרפתית, שהשתתפה באותה עונה ביורוליג. במפעל האירופאי הבכיר רשם 9 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק ודווקא כשנראה שדרכו להצלחה סלולה, נפצע והושבת לשלושה חודשים. את העונה שלאחר מכן פתח בבשיקטש הטורקית ובמדיה רשם ביול"ב קאפ 8 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק. את העונה סיים סיילס בבנפיקה הפורטוגלית. לפני שנתיים חזר לאיטליה, אל אודינה, ורשם במדיה 10.6 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק. כאמור, בעונה החולפת הגיע לישראל והיה שותף להצלחה של מכבי חיפה עם 9.1 נקודות ו-6.5 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully