וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "עזריאל הוא לא חלוץ מטרה, נמשיך לחפש חיזוק"

דור בלך

8.9.2009 / 19:43

מאמן בית"ר רוצה חלוץ נוסף, ובטוח שעזריאל הוא חלוץ שמשחק בכנף. רומולו לא יגיע, קלמנטינו ייבחן רק אם יגיע על חשבונו

בהרכב שחסר את תשעת שחקני הנבחרות - אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, אריאל הרוש, אבי ריקן, עידן ורד, ברק משה, טוטו תמוז, חן עזריאל ופאולו דה לה האסה - ערכה היום (שלישי) בית"ר ירושלים משחק אימון נגד קבוצת הנוער של המועדון וניצחה 0:4 מצמד שערים של דייויד גומז, שער של ג'וניור ויסה ועוד אחד של עידן טל.

לאור הרקורד הלא מרשים של החלוץ דייגו זוז'ה קלמנטינו, הודיעו בבית"ר לסוכנו כי לא ישאו בעלויות הבאתו למבחנים. "אם הוא חושב שהוא מספיק טוב, שישלח אותו ונתרשם, לנו אין כוונה להביא אותו במיוחד", הסביר מאמן הקבוצה יצחק שום. עם זאת, שום עדיין לא יורד מכוונתו להחתים חלוץ מטרה בקבוצה. "עוד בשיחה הראשונה שלי עם איציק קורנפיין בנוגע לחיזוק דיברנו על הבאת חלוץ גבוה וחזק בסגנון רומולו. זו לא החלטה שבאה בעקבות המשחקים האחרונים".

אגב רומולו, השחקן עצמו כבר לא יגיע לבית"ר עקב עלויותיו הגבוהות והרצון של שום למצוא חלוץ אחר. "אנחנו מחפשים חיזוק להתקפה, גם חלוץ". המאמן התייחס לריבוי החלוצים בקבוצה שגרם לאחדים להרים גבה עקב הרצון להביא חלוץ נוסף וסיפר כי "יש לנו הרבה שחקנים מוכשרים וטובים, ומי שיהיה הכי טוב ישחק. בכל מקרה חלוץ מטרה של ממש חסר לנו".

טוטו תמוז וחן עזריאל, שאיבד את מקומו בסגל הקבוצה עוד לפני הבאת חלוץ נוסף, מאוד לא מרוצים מהפיחות במעמדם, כשלפחות עזריאל היה מעדיף לעבור בהשאלה לקבוצה בה יוכל לפתוח בהרכב ולצבור ניסיון. "חן עזריאל מעולם לא היה חלוץ", הסביר שום הערב מדוע להחתמת חלוץ נוסף לא תהיה השפעה על השחקן הצעיר. "הוא חלוץ שמשחק בכנף ואני משחק עם שלושה חלוצים, מהם אחד מרכזי. זה גם מה שאני מחפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully