וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי ז'אנו חוזר למכבי חיפה

8.9.2009 / 20:00

מגן העבר יעבוד במחלקת הנוער: "אני שמח וגאה לשוב הביתה". האלופה תפתח שמונה קופות לטובת המנויים בימים הקרובים

כדורגלן העבר של מכבי חיפה, אבישי ז'אנו, יחזור לעבוד במועדון כמאמן במחלקת הנוער. ז'אנו, שהיה שותף לקמפיין הקודם בליגת האלופות, יאמן בבית הספר לכדורגל שבמתקן קצף. ז'אנו אמר לאתר הרשמי של חיפה: "אני שמח וגאה לחזור הביתה, מתרגש כי תמיד ראיתי במכבי חיפה את הבית שלי. אני מתחיל עכשיו בדרך חדשה ומקווה להשיב למועדון את כל מה שעשה עבורי". ז'אנו שיחק תשע שנים במכבי חיפה והיה שותף לשלוש אליפויות.

יניב קטן שלא מתאמן עם הנבחרת חוזר בהדרגה והיום ערך אימון מלא, כשהסיכויים שישחק נגד הפועל רמת גן גבוהים. הקשר הברזילאי טיאגו דה סילבה דוטרה לא התאמן משום שהוא עדיין סובל מכאבים בכף הרגל, זכר לפציעה ממשחק האימון אתמול בו הפסידה חיפה 2:1 לאחי נצרת. המגן השמאלי, פיטר מסיללה, ישוב לישראל לאחר שרשם 78 דקות בהפסד נבחרת דרום אפריקה 1:0 במשחק ידידות מול אירלנד.

שישה ימים לפני המשחק הראשון במסגרת ליגת האלופות מול באיירן מינכן (ביום שלישי), במכבי חיפה הודיעו כי בעלי המנויים שנרכשו עד כה יוכלו לאסוף אותם בקריית אליעזר או באצטדיון רמת גן במהלך הימים הקרובים, וזאת בכדי לא ליצור לחץ בקופות. בקריית אליעזר יעמדו לרשות האוהדים שמונה קופות.

בימי חמישי וראשון (תשע בבוקר עד שמונה בערב) בשישי ושבת החל משעות הבוקר וביום שני (תשע בבוקר עד אחת בצהריים) יוכלו האוהדים לאסוף את המנויים. באותו זמן יסגרו הקופות ויפתחו שעה מאוחר יותר (שני, ארבע אחר הצהריים) באצטדיון רמת גן. ביום שלישי יוכלו האוהדים לאסוף את המנויים באצטדיון רמת גן החל מהשעה עשר בבוקר.

בתוך כך, משטרת ישראל הודיעה כי היא מתכוונת לסגור את החניונים הסמוכים לאצטדיון רמת גן ביום המשחק החל משעות הבוקר. בחיפה ביקשו מהאוהדים להקדים לקופות על מנת לאסוף את המנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully