וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת'יו סטאפורד הוכרז כפותח של דטרויט

8.9.2009 / 9:04

המאמן ג'ים שוורץ החליט לשים מבטחו בקוורטרבק הרוקי, שנבחר ראשון בדראפט. מרימן: "לא חנקתי את טילה טקילה"

דטרויט החליטה לא לחכות עם מת'יו סטאפורד, הקוורטרבק הרוקי שנבחר ראשון בדראפט. לאחר פציעתו של דאנטה קולפפר, החליט המאמן ג'ים שוורץ לשים את מבטחו בסטאפורד הצעיר, שינסה להנהיג את הליונס לניצחון ראשון ב-NFL מזה 21 חודשים. "היו לי כמה החלטות קשות", אמר שוורץ, "אני חושב שאנחנו יכולים לנצח גם עם סטאפורד, גם עם קולפפר וגם עם דרו סטנטון".

בקליבלנד, לעומת זאת, טרם החליט אריק מנג'יני מי יישב על כס הנהג, ולא הודיע אם ייתן את המושכות לדרק אנדרסון או לבריידי קווין. "אני מבין את הצורך של הציבור לדעת, אבל לא אכריז על הפותח באופן פומבי", אמר מנג'יני.

שון מרימן, שמואשם כי חנק את חברתו טילה טקילה, השתחרר בערבות שעתיים וחצי בלבד לאחר מאסרו ואמר: "זו סיטואציה שונה לחלוטין מזו שתוארה. הייתי מודאג ממצבה אחרי שהשתכרה ועודדתי אותה להישאר, עד שתסופק לה תחבורה שתסיע אותה בטוחה הביתה. היא נבדקה ולא נמצאו עליה סימני חבלה". הממצאים מאשרים לפחות כרגע כי מרימן דובר אמת, כשבמסיבה בה שהו השניים שתתה טקילה הרבה טקילות (ודברים אחרים), בעוד מרימן שתה רק בקבוק מים.

ריצ'רד סימור לא הגיע לאוקלנד. שחקן ההגנה, שהועבר בטרייד מניו אינגלנד, אמור היה להתייצב בריידרס ולהתכונן למחזור הליגה הקרוב, אולם טרם נראה באימוני הקבוצה. "יש כמה עניינים שצריך לפתור בינו לבין הפטריוטס", אמר המאמן טום קייבל, "אנחנו יודעים שהוא רוצה להיות פה, אבל אין לנו שליטה על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully