וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "אני שומע ביקורת שאנחנו לא מדברים, אבל מתעלם"

8.9.2009 / 14:07

מאמן הנבחרת שוחח עם השחקנים, לאחר הסולחה עם בניון, שצפוי לפתוח מול לוקסמבורג: "תעלו כאילו זה משחק על החיים"

מאמן הנבחרת דרור קשטן נפגש בחצות עם הקפטן יוסי בניון במלון במטרה ליישר את ההדורים, זאת לאחר שמנהל הנבחרת, ישראל שצ'וצ'ינסקי, תיווך בין הצדדים. בפגישה, שארכה כשעה, היה נוכח גם עוזר המאמן משה סיני, לו הייתה תקרית עם בניון לאחר שזה הוחלף נגד הלטבים.

מנהל הנבחרת שוחח עם בניון וביקש ממנו להיפגש עם קשטן. על פי גורמים בנבחרת, בניון אמר לקשטן: "רציתי לסיים את הקמפיין בצורה מכובדת. הרגשתי פגוע מהחילוף". קשטן הסביר כי "לא היו מטרות לא מקצועיות לחילוף". השניים לחצו ידיים, התפייסו, ובניון אמור לפתוח נגד לוקסמבורג, אם כי בנבחרת טענו כי הקשר היה פותח בהרכב בכל מקרה.

שחקנים בנבחרת הודו הבוקר (שלישי) כי הם דאגו לגבות את בניון באימונים ובאמצעות ההצהרות בתקשורת. לעומת זאת, אתמול לא שוחחו השחקנים עם קשטן, שבחר להתעלם מהם במהלך האימון. שחקנים בנבחרת אמרו: "דאגנו לגבות את יוסי כמו שהוא גיבה את הנבחרת בשנים האחרונות".

מאוחר יותר היום שחקני הנבחרת אכלו ארוחת צהריים משותפת, לפניה המאמן ערך אסיפת וידאו בה אמר: "אני מבקש מכם לשחק על הכבוד, למרות שנכשלנו. אני כמו אבא בשבילכם. אני שומע ביקורת כאילו אני לא מדבר איתכם, אבל מתעלם. תעלו ללוקסמבורג כאילו זה משחק על החיים שלכם, שחקו כי אם לא ננצח במשחק הזה ההרגשה תהיה רעה".

עדכון ראשון: 08:33, 08/09/09
עדכון אחרון: 14:07, 08/09/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully