וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: התקף מני דיפרסיה

8.9.2009 / 8:50

מני רמירז חבט להומר ולאחר מכן הורחק, הדודג'רס ניצחו את אריזונה 2:7. קרפנטר בדרך לסיי יאנג אחרי עוד הופעה מחשמלת

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 1:4
ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 1:11
טורונטו - מינסוטה 6:3
שיקגו וייט סוקס - בוסטון 1:5
קנזס סיטי - לוס אנג'לס איינג'לס 3:6
קליבלנד - טקסס (נדחה)

NL:

פיטסבורג - שיקגו קאבס 4:2
יוסטון - פילדלפיה 3:4
מילווקי - סט. לואיס 3:0
קולורדו - סינסינטי 3:4
אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 7:2
סן פרנסיסקו - סן דייגו 4:9

פיטסבורג בספר השיאים. השלילי, כמובן

AL: סי.סי. סבאת'יה אמנם לא הצליח לסגור את הערב עם ניצחון למרות שבעה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים, אבל היאנקיז דאגו לתת את ה-W למחליפו פיל יוז, כשעם שמונה ריצות באינינג השמיני ניצחו את טמפה ביי 1:4. בהמשך הלילה נערך משחק נוסף בדאבל-הדר, וגם אותו ניצחו הפסים, 1:11. בוסטון לא יכלה למארק בהרלי ושיקגו וייט סוקס, ונכנעה לה 5:1, כדי לשמוט שלושה מארבעת המפגשים בעיר הרוחות. שבעה וארבעה לבהרלי, שקצר ניצחון ראשון מאז המשחק המושלם שהגיש ב-23 ביולי. ג'וש בקט עם עוד הפסד, ולמרות הופעת איכות, הוא לא נראה טוב.

האיינג'לס נוצחו בקנזס סיטי 6:3, וטקסס ניסתה לסגור את הפער במהלך הלילה, במפגש עם קליבלנד, אבל המפגש בין השתיים נדחה בשל גשם. מינסוטה גברה על טורונטו 3:6.

NL: כריס קרפנטר מתקדם בצעדי ענק לעבר הסיי יאנג, לאחר שהגיש תשעה אינינגים, חיסל עשרה חובטים והרשה ריצה אחת בלבד ב-0:3 של סט. לואיס על מילווקי. לנגר ERA של 2.16 (חולני) ומאזן 3:16. ומאיגרא רמא לבירא עמיקתא של בית המרכז - פיטסבורג תסגור רשמית עונה מספר 17 של מאזן שלילי, כשנחלה את הפסדה ה-82 העונה, 4:2 לדטרויט. הפייראטס נכנסו בכך לספר השיאים השלילי של הליגה.

מני רמירז הספיק לחבוט להומראן, ואז הורחק לאחר שהתווכח עם השופט על פסיקת סטרייק כנגדו. הדודג'רס הסתדרו בלעדיו וניצחו 2:7. בכך הם שימרו את פער 3.5 המשחקים מקולורדו, שניצחה את סינסינטי 3:4. פילדלפיה, המצויה במשבר עמוק, חטפה מקלחת צוננת - סוויפ של ארבעה משחקים מיוסטון, שנזכרה להתעורר מאוחר מדי וניצחה 3:4. סן פרנסיסקו עברה את סן דייגו 4:9, ניצחון שני בג'איינטס לבראד פני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully