וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוס סנטוס בדרך לאחי נצרת

הפועל ת"א, שמחזיקה בכרטיסו של הבלם, מנהלת מו"מ עם הקבוצה הצפונית. קנדה צפוי להחליף את בונדר נגד סלטיק

גבריאל דוס סנטוס, הבלם הברזילאי המשתייך להפועל תל אביב, מחוזר על ידי אחי נצרת, שאיבדה לתקופה ממושכת את הבלמים הפצועים אנדרסון ווסט ויקיר שינה. מאמן הקבוצה, אלי מחפוד, שוחח עם ראשי הפועל תל אביב במטרה להשאיל את הברזילאי באופן מיידי. מחר (שלישי) הצדדים אמורים לקדם את המשא ומתן.

בהפועל תל אביב מוכנים בשלב זה להשאיל את דוס סנטוס, שכן הם משלמים את חוזהו המוערך ב-200 אלף דולרים לעונה. אם נצרת תהיה מוכנה לשלם קרוב למחצית משכרו, תהיה מוכנה הנהלת האדומים להעבירו לאחי. דוס סנטוס החלים משבר ברגלו ומחכה להיכנס לכושר משחק.
.
הפועל תל אביב ערכה היום אימון נוסף לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע בשבת. דגלאס דה סילבה, שנסע לברזיל, חזר ארצה וערך אימון קליל בלבד. כמוהו גם אביחי ידין שמחלים מפציעה. שניהם אמורים להיות כשירים למשחק. ביום חמישי יחלו ההכנות האמיתיות למשחק החשוב מול באר שבע, כשכל הליגיונרים אמורים לשוב לקבוצה, ולרשותו של גוטמן יעמוד סגל מלא. ה

המאמן עדיין לא החליט אם יערוך שינויים בהרכב, זאת למרות שאיתי שכטר ודני בונדר לא יוכלו לקחת חלק במשחק מול סלטיק ביום חמישי בעוד שבוע וחצי. עומרי קנדה, שעובר אימונים כמעט אישיים על ידי גוטמן בימים האחרונים, צפוי להחליף את בונדר. בהתקפה עדיין לא החליט גוטמן אם להרכיב את שכטר או לתרגל הרכב שיתאים להתמודדות מול הסקוטים.

גוטמן אסף את שחקניו לפני האימון היום ואמר להם: "אנחנו מחוייבים לשפר את המשמעת הטקטית שלנו במשחקים הבאים. יש לנו שלושה משחקים חשובים בתוך שמונה ימים ואני רוצה שתגיעו לשם מוכנים פיזית ומנטלית".

בהפועל תל אביב מרוצים מקצב מכירת המינויים לליגה האירופית העומד על כמעט 4,000. בקבוצה מקווים כי אוהדים נוספים ירכשו מינוי לכל שלושת המשחקים, וכך יבטיחו האדומים הכנסה גבוהה ואצטדיון מלא שיעזור לקבוצה בהתמודדות כנגד הקבוצות החזקות בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully