וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: שגיב כהן הושאל לרמת השרון

7.9.2009 / 15:49

המגן-קשר חתם לעונה, גם ניסן אלקלעי בדרך למורשה. מחריף הסכסוך עם שמיר, הגיע השחרור הבינ"ל של קוקו לומל

שחקנה של הפועל פתח תקוה, שגיב כהן, חתם היום (שני) בעירוני רמת השרון, שמוליכה את הליגה הלאומית. כזכור, השחקן שוחרר לפני מספר שבועות מהפועל פתח תקוה יחד עם מספר שחקנים נוספים ולאחר שנראה היה שהוא מצטרף לעירוני קריית שמונה, החליט השחקן לחתום בקבוצה של יהודה זגורי. בכך משלימה רמת השרון מסע רכש איכותי הקיץ, עם הצטרפותם של רועי בקל, רם סטי, דודו אברהם, אורן ניסים ושחקנים נוספים.

לאחר שאתמול נפגשו נציגי הפועל פתח תקוה, גל חצור ותומר סיני, עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון – החליטו השניים לפנות לבית המשפט. כזכור, לוזון שימש כנציגו של מאיר שמיר בעקבות מחלקות בין הצדדים והוא הגיע לפגישה מלווה בבעלים של חברת אשטרום, אך הצדדים לא הגיעו להבנות. כעת מתכוונת עמותת הפועל פתח תקוה לפנות לבית המשפט. גורם בקבוצה אמר: "שמיר תרם בעבר רבות להפועל פתח תקוה, לכן ניסינו ליישר את ההדורים מחוץ לכתלי בית המשפט. נקווה להגיע להכרעה שתשביע את רצון שני הצדדים". כזכור, נציגי העמותה דורשים לקבל זכות של דייר מוגן ובעקבות המחלוקת הוסר לוגו חברת "מאן" מעל חולצות השחקנים.

גם שני שחקנים אחרים של הפועל פתח תקווה, המגן השמאלי ניסן אלקלעי וגם הבלם-קשר מרק גורמן מועמדים להצטרף לקבוצה. אלקלעי כבר החל להתאמן ברמת השרון, ואילו גורמן, שהיה מועמד לאחי נצרת, פתח במשא ומתן עם הקבוצה.

בנושא אחר: השחרור הבינלאומי של החלוץ הליברי ג'יימס קוקו לומל הגיע והשחקן יוכל ליטול חלק בשבת, במשחק החוץ נגד בני סכנין. יחד עם זאת, לא בטוח שהשחקן יפתח. הקשר טומו ברלצ'אי סובב את הברך באימון שערכה הקבוצה הבוקר והוא נלקח לצילומים בבית החולים. מחר תיקבע חומרת פציעתו אך הוא לא ייכלל בסגל. גם הבלם אודי חנון, הקשר דור הלוי והחלוץ איימן אבו סלאח סובלים מפציעות וכנראה שלא יהיו בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully