וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלות'נטאל: "פחות מפיינל פור ושני תארים בישראל - כישלון"

המתאזרח הצהיר כוונות באימון הראשון של מכבי ת"א לעיני אוהדיה: "אני אוהב את הקבוצה שבנו כאן". אנדרסון: "מה שהלך כאן מטורף"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

לאחר שכלי התקשורת קיבלו בשבוע שעבר טעימה ראשונה משחקניה החדשים של מכבי תל אביב, זכה הערב (שני) גם קהל האוהדים של המועדון להתרשם מהם וזאת באימון פתיחת העונה המסורתי בהדר יוסף, אליו הגיעו כמה מאות אוהדים. שרון דרוקר ימשיך להעביר את האימונים בימים הקרובים, שכן פיני גרשון יפתח הערב את הופעותיו ביורובאסקט עם נבחרת בולגריה.

"אוהב מאוד את הקבוצה שנבנתה"

"אני מרגיש נהדר", אמר אלן אנדרסון בתום האימון. "מרגש מאוד לראות כל כך הרבה אוהדים. זה מטורף. אישית, אני שמח שכולנו מסתדרים. אנחנו משתפים פעולה על המגרש ומחוצה לו, ובסך הכל אני מאוד מרוצה".

דיוויד בלות'נטאל, שמתאושש מניתוח בברכו, לא התאמן עם שאר חבריו. "תמיד טוב לפתוח כאן עונה", סיפר המתאזרח. "אני מתאמן בעיקר על ההליכון כרגע, ואני מקווה שבתוך שבוע אוכל להתאמן חלקית גם על הפרקט. אני מאוד אוהב את הקבוצה שנבנתה כאן, אני חושב שיש כאן שחקנים מאוד מוכשרים ולכל מי שנמצא יש אישיות מאוד טובה. גם יש לנו מאמן שיכול לחבר אותנו. פחות מפיינל פור ושני התארים בארץ יהווה כישלון".

גם שרון דרוקר נראה נרגש מהאוהדים שהגיעו לתמוך ולעודד, ואמר כי "זה יפה ומרגש. זאת פעם ראשונה בשבילי, כי לא הייתי פה בתחילת העונה שעברה. אני רואה שגם השחקנים מתרגשים מאוד. האוהדים פה נתנו הצגה. אני חושב שכולם הבינו מה זה מכבי ומה הציפיות, הלחץ והמחוייבות של להיות שחקן של מכבי".

הקבוצה החלה להתאמן רק לפני מספר ימים, אך השבוע כבר תערוך שני משחקי אימון. מחר (שלישי) וביום חמישי תפגוש מכבי את הפועל גליל/גלבוע: המשחק הראשון ייערך ברעננה, בעוד שהמשחק השני ישוחק בגלבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully