וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא רצינו לפגוע במרקם החברתי"

7.9.2009 / 9:42

חיפה הציגה את דוטרה, עותמאן ושטרכמן, אלישע לוי הסביר את ההחלטה להביאם. הירוקים הפסידו 2:1 לאחי נצרת

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי חיפה הציגה הבוקר (שני) באופן רשמי של שלושת שחקני הרכש החדשים שלה, טיאגו דוטרה, עלי עותמאן ואייל שטרכמן במסיבת עיתונאים חגיגית.

הירוקים, שיפתחו בעוד שמונה ימים את דרכם בשלב הבתים של ליגת האלופות מול באיירן מינכן באצטדיון רמת גן, שקלו לאחר העפלתם למפעל היוקרתי להתחזק במספר שמות בכירים כמו ברק יצחקי וגל אלברמן, אך העדיפו בסופו של דבר לבחור בשלושה שחקני רכש צעירים על מנת לעבות את הרוטציה ולא לפגוע בסגל הקיים.

"הם מגיעים בהתאם למדיניות שלנו", פתח לוי את מסיבת העיתונאים, " שלושתם הגיעו מבלי לפגוע במרקם החברתי שלנו. כל אחד מהם יעזור מתי שצריך כדי שנפיק את המיטב".

על ליגת האלופות אמר המאמן: "אנחנו באים בגישה של לתת הופעה טובה בליגת האלופות. לא יהיה יומרני מדי לנצח בליגת האלופות. בענינו אנחנו מכירים את באיירן טוב מאוד והצד הכי חזק זה הקבוצה. זאת בוצה חזקה עם שחקנים טובים בכל העמדות. גם אם משחקים נגד קבוצה מאוד חזקה, באיירן או יובנטוס, נעשה הכל כדי לקחת נקודות".

על דוטרה הוסיף לוי: "מדובר בקשר אוניברסלי שיכול לעשות כמה תפקידים במרכז המגרש. יכול לשחק בהגנה ובאמצע, באגפים. נלמד להכיר אותו ונשבץ אותו בצורה הכי טובה. הוא הגיע כדי להיכנס לרוטציה. אנחנו הולכים לעומסים גדולים וכל השחקנים שיש פה יעזרו לנו להתמודד טוב יותר עם כל המטלות שמצפות לנו".

"אני גאה להיות כאן ומקווה לעשות את הדבר הכי טוב בשבילי ובשביל הקבוצה", אמר שטרכמן. דוטרה אמר בקצרה: "אני מודה על ההזדמנות ושמח מאוד לבוא הנה". עלי עותמן הוסיף: "אני רוצה להודות לכל אנשי הצוות. רציתי להיות מאוד חלק מהקבוצה. אני במועדון הכי טוב בישראל. אעשה הכל כדי להחזיר להם על כר הדשא".

חיפה הפסידה 2:1 לאחי נצרת במשחק אימון

בסיום מסיבת העיתונאים ערכה חיפה משחק אימון מול מכבי אחי נצרת והפסידה בו 2:1, מצמד של תומר חמד, כשישראל זגורי כבש את השער המצמק לירוקים. שלושת שחקני הרכש ערכו בכורה ופתחו בהרכב - דוטרה נפצע במחצית הראשונה והוחלף על ידי אייל גולסה, עותמאן פתח כמגן שמאלי ושטרכמן שיתף פעולה בחוד עם שלומי ארבייטמן.

עד כה מכרה חיפה כ-34 אלף מנויים לשלושת משחקי הבית שלה בליגת האלופות, כ-4,000 מנויים נותרו לקראת המפגשים ובחיפה מעריכים שעד מחר יאזלו כל המנויים. כ-600 אוהדים של באיירן צפויים להגיע למפגש הראשון. ההערכה היא שיובנטוס תביא למשחק מעל אלף אוהדים.

המנכ"ל, איתמר צ'יזיק, התייחס לכך ואמר: "זה הישג חסר תקדים בכדורגל הישראלי שלא יכול לבייש את הכדורגל האירופאי. לא הערכנו נכון את המסה של האוהדים ולכן הרבה מאוד אוהדים לא הצליחו לרכוש כרטיסים. קיבלנו פניות מאוהדים ועזרנו להם, כמובן שנפיק את הלקחים מכך. יש לנו קהל אוהדים אדיר". על כך שאין לקבוצה אצטדיון ראוי אמר המנכ"ל: "העבודות לבניית האצטדיון כבר החלו,ביקשנו מעיריית חיפה להעניק לקבלן מענק במידה והאצטדיון יהיה מוכן ביולי 2012".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully