וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו ז'וזה קלמנטינו להתרשמות בבית"ר

דור בלך

7.9.2009 / 7:12

החלוץ הברזילאי בן ה-25, שעדיין לא כבש העונה במדי בוטאפוגו, עשוי להצטרף. גם אופציית רומולו עדיין על הפרק

חלוץ קרוזיירו דייגו ז'וזה קלמנטינו בן ה-25 יגיע להתרשמות בבית"ר ירושלים. יצחק שום מעוניין לחזק את החלק ההתקפי של הקבוצה, כשכזכור במועדון בודקים גם את האופציה להחזיר את רומלו שזכה עם הקבוצה בדאבל לקדנציה שנייה. מאמנה של מחזיקת הגביע מעוניין בחלוץ מטרה קלאסי לצידו של ברק יצחקי, אך גם לא מתעלם מהעובדה כי בינואר ייתכן והשחקן יעזוב ולכן מעדיף בכל מקרה להחתים חלוץ כבר עכשיו כדי שיתאקלם בקבוצה עד אז.

דייגו, שמתנשא לגובה של 1.75 מ', גדל בקבוצה מבלו הוריזונטה אך לא הצליח עד כה למצוא בה את מקומו ושיחק במועדון רק עונה אחת שלמה ב-2004. ביתר תשע שנות הקריירה שלו כשחקן בוגרים נדד בין קבוצות בליגה הראשונה והשנייה במדינה וכן בנאסיונל הפורטוגלית בשתי קדנציות שונות, אך מאז סיום עונת 2006/7 בה שיחק שם באופן סדיר ושב בסיום לקבוצת האם שלו, התקשה למצוא את מקומו גם בליגה המקומית בברזיל.

מאז הוא הושאל ללאפטינגה מהתחתית בה לא הרבה לשחק וכן לבוטאפוגו, שם הוא משחק כעת, אך מתוך 22 משחקי ליגה עד כה, שיחק רק עשר פעמים ולא מצא את הרשת ואף הורחק פעם אחת בקבוצה שנאבקת בתחתית וכרגע נמצאת במקום ממנו יורדים לליגה השנייה.

פאולו דה לה האסה פתח בהרכב נבחרת פרו שניצחה את אורוגוואי 1:0 במסגרת מוקדמות המונדיאל. הקשר הוחלף במחצית. ברביעי תתארח הנבחרת, שרשמה את ניצחונה השני בלבד במוקדמות ומדורגת אחרונה בבית הדרום אמריקאי, בונצואלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully