וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד סימור עובר לאוקלנד

6.9.2009 / 20:15

שחקן ההגנה המצוין של ניו אינגלנד יעבור לריידרס תמורת בחירת דראפט ראשונה ב-2011. מרימן נעצר בחשד שחנק את חברתו

ריצ'רד סימור, הליינמן ההגנתי המצוין של ניו אינגלנד פטריוטס, עוזב את הקבוצה לחוף המערבי. הפאטס העבירו את השחקן ששינה להם את ההגנה לאחר בחירתו ב-2001, תמורת בחירת דראפט בסיבוב הראשון ב-2011. הוא היה אמור להרוויח כ-3.7 מיליון דולר בשנתו האחרונה תחת חוזה.

"מהרגע שהגיע, הוא הפך לאחד משחקני ההגנה הטובים ביותר בליגה", אמר מאמן הפטריוטס ביל בליצ'יק על סימור, שנבחר חמש פעמים לפרובול, "הנוכחות שלו על המגרש הורגשה, והראיה היא האליפויות שזכה בהן". הפטריוטס ביצעו מהלך נוסף בהצערת ההגנה שלהם, כשמוקדם יותר בפגרה שחררו את מייק ורייבל, הליינבקר הותיק, שעבר לקנזס סיטי. הפטריוטס יפתחו את העונה ב-14 בספטמבר, במפגש ביתי עם בפאלו.

כוכב סן דייגו צ'ארג'רס, שון מרימן, נעצר הערב בחשד שחנק ותקף את חברתו, כוכבת MTV, טילה טקילה, כשניסתה לעזוב את ביתו. על פי עדויות משטרת סן דייגו, שוטרים מקומיים הגיעו לביתו של מרימן ב-03:45 (שעון ארה"ב) בלילה, לאחר שקיבלו תלונה על אישה שנחנקה והוטחה אל הרצפה. מרימן נלקח למעצר ושוחרר כעבור מספר שעות, כאשר טקילה נלקחה לבית החולים. "זה מאכזב לשמוע", אמר הג'נרל מנג'ר של הצ'ארג'ס, איי ג'יי סמית'. "נמשיך לעקוב אחרי המצב, וניתן להליך המשפטי להתבצע כמתוכנן".

סם בראדפורד, הקוורטרבק המוערך של מכללת אוקלהומה וזוכה פרס ההייזמן מהעונה שעברה, נפצע בכתפו במחצית הראשונה במשחק ההפסד של הסונרס 14:13 לבריגהאם יאנג. הוא יעבור בדיקת MRI.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully