וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "זה לא הוקוס פוקוס"

איתן נוח

6.9.2009 / 18:29

מאמן בני השרון, שפותחת עונה, מכוון לתהליך ארוך טווח. כץ: "כיף שיש שחקנים צעירים ומוכשרים". יצחקי: "טפירו חסר"

קבוצת בני השרון ערכה הערב (ראשון) את אימון הבכורה הרשמי שלה לעונת 2009/10 באולם היובל בהרצליה, לשם גם היא העתיקה את משחקיה העונה.

הקבוצה מהשרון, כבכל עונה כמעט בשנים האחרונות, מכוונת די גבוה, כאשר המטרה שלה בעיקר היא להגיע לשלב הפיינל פור. אשתקד פספסה הקבוצה את המעמד הזה במעט.

מי שעזב הקיץ את בני השרון הוא הקפטן והרכז הוותיק, מאיר טפירו, ששיחק שנתיים בקבוצה. טפירו בן ה-34 אף הודיע הקיץ על פרישה מנבחרת ישראל ולא יצא עמה ליורובאסקט 2009 בפולין.

מי שמונה העונה למאמן הקבוצה הוא דן שמיר, ששימש בעונה שעברה כעוזר מאמן של דייויד בלאט בקבוצת דינמו מוסקבה הרוסית. בינתיים צירפה הקיץ הקבוצה שני זרים חדשים, מאט הראייס ורון סטיל.

בקבוצה מאמינים בצעירים

"אני מאוד שמח להיות כאן, יש פה המשכיות", אמר המאמן החדש של הקבוצה דן שמיר באימון. "כמו כבכל מקום, נצטרך למצוא את הדרך שלנו לשחק. זה תהליך שלוקח זמן וזה לא הוקוס פוקוס".

ארז כץ: "כל הכדורסל הישראלי עבר קיץ משוגע קצת, אני שמח שאנחנו הצלחנו לשמור על יציבות. אני מקווה שנמשיך להצטיין ולהיות למעלה בטבלה. זה כיף שיש בסגל שחקנים צעירים ומוכשרים. זה חשוב לכדורסל הישראלי".

אורי יצחקי: "כיף מאוד לחזור להתאמן. יש התרגשות גדולה ואני מצפה לעבוד תחת צוות האימון החדש. בבני השרון תמיד יש ציפיות ויש הרבה מוטיבציה להגיע לפיינל פור". על חסרונו של טפירו אמר יצחקי: "הוא חסר לנו מאוד, אבל בקבוצות כדורסל אין ואקום, מי שבקבוצה צריך למלא את החסר".

היו"ר אלדד אקוניס: "באנו אחרי עונה לא כל כך טובה, ואנחנו רוצים להפוך את העונה הזאת לטובה יותר. בנינו קבוצה של שחקנים טובים ואם הכול יתחבר נצעיד חזרה את הקבוצה לצמרת הכדורסל בישראל. אנחנו מאוד מאמינים בסגל שבנינו". לגבי השחקנים הצעירים של הקבוצה אמר אקוניס: "אנחנו מאמינים בהם. נתנו להם את הצ'אנס, עכשיו חובת ההוכחה היא עליהם".

אקוניס אף התייחס לטפירו: "הוא חסר לנו מאוד. מאיר הוא חלק מהמועדון והוא יחזור אלינו במוקדם או במאוחר. השנה הוא לא איתנו מסיבות תקציביות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully