וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון נפגש עם נציגי הפועל פ"ת: אין תוצאות

6.9.2009 / 20:00

יו"ר ההתאחדות הגיע כנציגו של שמיר בסכסוך על שטח האצטדיון. כבר ביום שני מתכוונים אנשי העמותה להגיש תביעה

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון נפגש היום (ראשון) עם נציגי עמותת הפועל פתח תקוה והספונסרים, גל חצור ותומר סיני, במטרה להגיע לפשרה בנוגע לסכסוך הקיים עם מאיר שמיר. בפגישה שנערכה בנוכחות הבעלים של אשטרום, שעתידה לבנות מגדלי מגורים בשטח אצטדיון האורווה, לא הושגו תוצאות וכבר מחר מתכוונים אנשי העמותה לפנות לבית המשפט על מנת להגיש תביעה נגד שמיר, וכמו כן למנות רואה חשבון מטעמם כדי שיעשה בדק בית בנוגע לעסקה שבה רכש שמיר את שטח האצטדיון, ועליו הם מבקשים חזקה.

על רקע עליית המאבק מדרגה, ביקש שמיר למנות את לוזון למתווך בעסקה. על פי מקורבים לסיכום בין הצדדים, לוזון ינסה להכריע ולהביא את הצדדים לפשרה. ככל הידוע, שמיר הוא זה שביקש למנות את לוזון, שכיהן בעבר כיו"ר היריבה העירונית מכבי פתח תקוה, לתפקיד הבורר. עמותת הפועל פתח תקוה, שכוללת את הספונסרים גל חצור ותומר סיני, תדרוש 35 אחוז לפחות מההכנסות שיתקבלו ממכירת הקרקע שבבעלות שמיר. לשמיר הסכם היסטורי על מועצת פועלי פתח תקוה משנת 1997, אך העמותה דורשת זכויות של דייר מוגן.

כזכור, העמותה החליטה להסיר את שמה של חברת "מאן", ששמיר גייס לטובת הקבוצה בעבר, מהחולצות. החברה לא שילמה כספים עבור הפרסום ובעמותה רצו לנתק כל מגע עם שמיר. זאת הסיבה לכך ששניים מתוך שלושה שחקנים, שהגיעו מטוברוק על בסיס ההסכם עם שמיר (מרק גורמן, ניסן אלקלעי) קיבלו הודעה על שחרורם וקיימת התלבטות לגבי החלוץ רפי דהן, שבנוגע אליו לא התקבלה החלטה עדיין.

בנושא אחר: המאמן דני ניראון לא היה מרוצה מהתוצאה במשחק האימון מול הפועל רעננה (3:3) ועשוי לבצע מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק נגד בני סכנין. ארמון בן נעים שכבש צמד ומרשים באימונים עשוי לפתוח. בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת של הקשר שחר בלילטי, שמגלה העונה בגרות ומפתיע לטובה את אנשי הצוות המקצועי.

עדכון ראשון 10:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully