וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל פרייד: משיח בעמדת מדליה באליפות העולם

5.9.2009 / 19:09

הגולש הישראלי רשם עוד יום מצויין בווימות, וסיים את השיוטים במקומות 2 ו-4. שחר צוברי במקום ה-24, רחוק מהצמרת

יומה השני של אליפות העולם בגלשני רוח מדגם ניל פרייד התאפיין ברוחות קלות יותר, ועדיין זה לא היטיב עם המדליסט האולימפי שחר צוברי. מצד שני, הנציג הישראלי השני בתחרות הגברים בווימות שבאנגליה, נמרוד משיח, המשיך לעשות חיל גם בשבת, ועלה למקום השלישי בדירוג הכללי.

כאמור, עוצמת הרוח ירדה מסביבות ה-30 קשר ביום הראשון ל-15 בשבת, אבל הגולשים שפתחו את האליפות טוב המשיכו במומנטום. נמרוד משיח סיים את שני השיוטים היום במקומות 2 ו-4, מה שהעלה אותו למקום השלישי הכללי עם 12 נקודות שליליות. דוריאן ואן ריסלברגה ההולנדי, ששכנע השנה בתחרויות גביע העולם, מוביל בתחרות עם 10 נקודות, בדיוק כמו לבריטי הוותיק ניק דמפסי. שחר צוברי עדיין לא הצליח להתברג בתוך העשירייה הראשונה בארבעת השיוטים. היום הוא סיים במקומות 15 ו-10, והוא מדורג 24 כללי עם 55 נקודות שליליות. עם זאת, מחר תבוצע הזריקה של השיוט הגרוע, מה שיכול לשפר במעט את מצבו, אם רק יתעשת על עצמו ויחבור לצמרת.

בתחרות לנשים, מעיין דוידוביץ' סיימה את שני השיוטים היום במקומות 8 ו-12, והיא מדורגת במקום ה-13 הכללי עם 36 נקודות שליליות. נכון לעכשיו, דוידוביץ' רחוקה ב-21 נקודות מהגולשת שמדורגת שלישית, בלנקה מנצ'ון הספרדיה. ספרדיה אחרת, אלופת אירופה מרינה אלבאו, רשמה יומיים מושלמים עם ניצחונות בכל השיוטים, והיא מובילה את התחרות בביטחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully