וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כשהאלאדיי מתעצבן

5.9.2009 / 10:21

המגיש של טורונטו הרשה רק חבטה אחת ב-0:6 על היאנקיז. טקסס מצמצמת את הפער מבוסטון, ניצחון מספר 17 לויינרייט

תוצאות משחקי הלילה ב-MLB:

טורונטו - ניו יורק יאנקיז 0:6
קליבלנד - מינסוטה 2:5
בולטימור - טקסס 5:1
טמפה ביי - דטרויט 4:2
קנזס סיטי - לוס אנג'לס איינג'לס 2:1
שיקגו וייט סוקס - בוסטון 2:12
סיאטל - אוקלנד 6:3

NL:

פיטסבורג - סט. לואיס 14:7
ניו יורק מטס - שיקגו קאבס 2:6
וושינגטון - פלורידה 9:6
אטלנטה - סינסינטי 3:1
פילדלפיה - יוסטון 7:0
מילווקי - סן פרנסיסקו 3:2
קולורדו - אריזונה 5:4
לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 2:0

שוב נהיה מעניין במערב

AL: אחרי תקופה לא טובה, רוי האלאדיי חזר להיות הרוי האלאדיי האמיתי. האס של טורונטו הגיש תשעה אינינגים, קטל שבעה חובטים בסטרייקאאוט וסיים את המשחק עם חבטת חובה אחת בלבד ב-0:6 על היאנקיז. ניו יורק, מצד שני, לא צריכה להיות מודאגת מדי, לאחר שבוסטון מאבדת מיום ליום סיכוי ממשי לזכות בבכורה בבית, אחרי הפסד 12:2 לשיקגו וייט סוקס. מי שהופכת את העסק למעניין במיוחד היא טקסס, שניצחה בבולטימור 1:5 והורידה את הפער מהרד סוקס במירוץ אל הויילד קארד למשחק וחצי בלבד.

טמפה ביי ממשיכה לגלח את סיכויי הפלייאוף שלה, הפעם לאחר הפסד 4:3 לדטרויט, שאצה אל אוקטובר. המתחרה הראשית של הטייגרס במירוץ היא מינסוטה, והיא נוצחה 5:2 על ידי קליבלנד. האיינג'לס קצרו ניצחון חשוב, 1:2 על קנזס סיטי, וסיאטל גברה על אוקלנד 3:6.

NL: אדם ויינרייט מסט. לואיס היה הראשון במייג'ורס להגיע ל-17 ניצחונות, אם כי זה לא בדיוק היה ניצחון מהסוג שהיה רוצה. ויינרייט והקרדינלס שייטו עד האינינג החמישי, בו ספג שש ריצות ויצא כשהוא בפיגור. למזלו, הציפורים האדומות שמו שלוש ריצות על הלוח בשישי ומשם לא הביטו לאחור ב-7:14 על פיטסבורג. שני הומרים לריאן לודוויק, הומר מספר 43 לאלברט פוחולס. מגיש נוסף שלא מבריק, בלשון המעטה, לאחרונה הוא קליף לי מפילדלפיה, שהיה חלש בהופעה השניה שלו ברציפות בהפסד 7:0 ליוסטון. הוא צלח שלושה אינינגים בלבד, במהלכם ספג שש ריצות. שבעה ושבעה לוואנדי רודריגז.

סן דייגו ניצחה בלוס אנג'לס 0:2 את הדודג'רס, ועם ה-4:5 של קולורדו על אריזונה וה-2:3 של סן פרנסיסקו במילווקי, בית המערב שוב צמוד יחסית, כשהדודג'רס ביתרון 3.5 משחקים על הרוקיז ו-4.5 על הג'איינטס. סינסינטי גברה על אטלנטה 1:3, המטס עברו את הקאבס 2:6 ופלורידה ניצחה את וושינגטון 6:9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully