וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ויק קיבל סוכריה

4.9.2009 / 16:22

עונשו של הקוורטרבק קוצץ, והוא יוכל לשחק כבר בשבוע 3. טמפה ביי פיטרה את מתאם ההתקפה החדש ג'ף יאגודזינסקי

לאחר שחזר מייקל ויק, הקוורטרבק הותיק של פילדלפיה איגלס, לפעילות, קבע הקומישינר רוג'ר גודל כי הוא יישאר מושעה לשישה שבועות ויוכל לשחק החל משבוע 7. היום (שישי) הודיעה ה-NFL כי עונשו של השחקן יקוצץ בחודש, והמשמעות היא שהוא יחמיץ רק שני משחקים ויוכל לעלות כפותח או כמחליף כבר בשבוע 3. "עשיתי הכל נכון, ואני שמח על ההודעה הזו", אמר ויק. מוקדם יותר, בליל חמישי, נוצחו האיגלס 38:27 על ידי הג'טס, כשויק רץ לטאצ'דאון של שני יארדים אבל מופל ארבע פעמים.

טמפה ביי הרגישה שהיא חייבת שינוי, ופיטרה את מתאם ההתקפה ג'ף יאגודזינסקי שמונה ב...ינואר האחרון, עם כניסתו של רחים מוריס לתפקיד המאמן הראשי. על פי מקורות בקבוצה, שחקנים דחפו לפיטוריו של יאגודזינסקי משום שלא הסכימו עם פילוסופיית המשחק שלו. "כמובן שאני מאוכזב, אבל מאחל למוריס ולקבוצה רק טוב", מסר יאוגדזינסקי. מאמן הקוורטרבקים גרג אולסון יתפוס את מקומו.

מוריס ג'ונס דרו, הרץ הפותח של ג'קסונוויל, נפצע ברגלו במפגש טרום העונה מול וושינגטון. אין לו שבר או קרע, אבל ייתכן שישחק פצוע בפתיחת העונה. דאנטה קולפפר, שמתוכנן לפתוח בדטרויט, פצוע ברגלו, אבל הליונס לא יכולים עדיין לסמוך על מת'יו סטאפורד, והחתימו את ברוקס בולינג'ר כקוורטרבק השלישי של הקבוצה.

וושינגטון לא מוכנה לוותר למחזיקי המנויים השנתיים. המצב הכלכלי בארצות הברית לא אפשר לחלק מבעלי המנויים, החתומים מול המועדון על חוזים ארוכי טווח, לעמוד בהסכם, אבל את דניאל סניידר והרדסקינס זה לא מעניין. הקבוצה תבעה 125 מחזיקי מנויים על סכום מצטבר של 3.6 מיליון דולר. על זה אין הרבה מה להגיד, מלבד העובדה שסניידר כבר גבה פעם מאוהדים תשלום על צפיה באימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully