וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן מתעלם, השחקנים לחוצים

4.9.2009 / 7:59

בניגוד לדרור קשטן, שחקנים בנבחרת מתוחים מהמפגש המקביל בבית בין שוויץ ליוון, "במחצית נבקש להתעדכן, יש לחץ אדיר". סטארקוב: "אנחנו משחקים על ניצחון"

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

המאמן הלאומי קשטן סירב להתייחס במסיבת העיתונאים אתמול (חמישי) לשאלת החשיבות של המשחק בין שוויץ ליוון, אבל שחקנים בנבחרת סבורים כי דווקא המשחק הזה הוא המפתח להעפלה למונדיאל. שחקן בנבחרת הסביר היום כי: "אם השוויצרים ינצחו אנחנו כנראה מחוץ לתמונה. שמענו שיש להם כמה שחקני הגנה פצועים, אולי זה יהיה לטובתנו. המשחק בניהן מעניין לא פחות. ניצחון מחר יעשה את העבודה ואנחנו גם פייבוריטים, אבל אם שוויץ תנצח נצטרך להתפלל לסנסציה. ברור שיש לחץ מהתוצאה במשחק הזה. אם נוכל, נבקש במחצית להתעדכן בתוצאה". יש לציין כי קשטן לא ערך שיחה עם שחקניו בנוגע למשחק הזה.

שחקנים בנבחרת טענו היום כי ההכנה למשחק בינתיים לוקה בחסר, וכי קשטן לא ערך מספיק קטעי וידאו ולא הושמו דגשים מיוחדים על היריבה הלטבית. שחקן בנבחרת תיאר זאת כשאמר: "אנחנו יודעים מעט מאוד עליהם, בסך הכל היו שתי אסיפות קצרות מאוד שבהן התבקשנו להדק את השמירה על החלוצים, הבלמים התבקשו לשחק קרוב אליהם ולהיזהר מהגבהות". לקראת המשחק מחר, המאמן אמר היום לשחקנים באסיפה הטקטית: "תשימו עין על החלוצים שלהם. הלטבים אוהבים לשחק על כדורים ארוכים".

שחקני הנבחרת זכו למנוחת צהריים. באופן מסורתי, גם האימון המסכם הזה יהיה סגור לתקשורת. לפי האימונים ביומיים האחרונים, מסתמן כי יובל שפונגין ודדי בן דיין יהיו המגנים, ואילו דקל קינן ישחק לצדו של אבי סטרול. קשטן התלבט בין בירם כיאל לאביחי ידין, אבל האחרון נפצע וכיאל יפתח לצד אלברמן. תמיר כהן לא התאמן השבוע באופן סדיר ולכן לא נלקח בחשבון. שחקני הכנף יהיו יוסי בניון ויניב קטן, ונראה כי מי שישחק לצד אליניב ברדה בחוד יהיה עומר גולן. זאת השאלה הפתוחה היחידה שנותרה כרגע, אם כי נראה שקשטן יעדיף בסופו של דבר את חלוץ לוקרן.

בהתאחדות לכדורגל ובנבחרת מעריכים שלפחות 25 אלף צופים יגיעו למשחק במוצאי שבת, כולל מנויים. בנוסף, יותר מ-800 סדרנים ושוטרים יאבטחו את המשחק.

הרכב משוער, נבחרת ישראל: דודו אוואט; יובל שפונגין, אבי סטרול, דקל קינן, דדי בן דיין; בירם כיאל, גל אלברמן, יניב קטן, יוסי בניון; אליניב ברדה, עומר גולן (בן סהר).

בלטביה טוענים: "היריב חזק מאיתנו"

בנבחרת הלטבית הגיעו למשחק ללא לחץ. למרות שלטביה מדורגת שלישית בבית עם 10 נקודות, אחת יותר מישראל, העובדה שללטבים מחכים עוד משחקים נגד שוויץ ויוון מקשה על סיכויי ההעפלה. שחקני הנבחרת שנחתו אתמול בישראל, הרבו להתלונן בתקשורץ על החום הכבד. "ידענו שלא יהיה קר כמו בלטביה, אבל נורא. למזלנו, המשחק בתשע בערב, כשיש הקלה בחום", אמר הבלם דניס קצ'נוב והעביר את את הלך הרוחות בנבחרת: "אנחנו רוצים לנצח, אבל תיקו יהיה בסדר".

המאמן אלכסנדר סטארקוב דיבר עם התקשורת הלטבית עוד לפני ההמראה והביע שביעות רצון מהעובדה שכל השחקנים כשירים למשחק. "היריב חזק מאיתנו, אבל המטרה היא לשמור על מקום טוב בטבלה ולהמשיך להילחם על אחד משני המקומות הראשונים בבית. נוכל להוציא מישראל נקודות. יש לנו מספיק מידע על ישראל. יוסי בניון הוא המנהיג, אבל לא נרכז את כל תשומת הלב אליו".

"אנחנו משחקים על ניצחון, ננסה למצוא את נקודות התורפה של ישראל ולנצל אותן. לכל נבחרת יש סיכוי מול כל נבחרת בבית שלנו. ננסה להראות מה אנחנו יודעים, ונקווה שזה יספיק", אמר מאמן הנבחרת הלטבית אחרי אימון הערב של הלטבים ברמת גן.

שחקני הנבחרת שדיברו השבוע בתקשורת המקומית הפגינו אופטימיות זהירה כשהתייחסו לנקודת התורפה של ישראל ("הנטייה להילחץ"), אבל מתחת לפני השטח, המטרה בלטביה היא לחזור הביתה עם נקודה ולנסות להשיג את הניצחון במשחק הביתי נגד שוויץ ביום רביעי. "אנחנו במצב רוח טוב והלחץ על ישראל", אמר הקשר מקסים רפלסקי. "יש לנו סיכוי טוב להציג יכולת טובה ולחזור עם תוצאה יפה".

שתי הנבחרות נפגשו שלוש פעמים עד כה, כאשר ישראל ניצחה בשניים מהם, והמשחק השלישי, באוקטובר הקודם, הסתיים כזכור ב-1:1. במפגש היחיד בין הקבוצות שהתקיים בארץ, ניצחה ישראל 0:2.

הרכב משוער: אנדריס ואנין, אוסקר קלאבה, דזינטאר זירני, דניס איבנוב, קספר גורקס, ולדימיר קולסניצ'נקו, אנדרס רובינס, ויטלי אסטפייב, גנאדי סולוניצ'ין, גירטס קרלסונס, מאריס ורפקובסקיס

אז מה הסיכויים?

* במקרה של הפסד: נגמרו הסיכויים. גם נצחונות בכל שאר המשחקים לא יעזרו.

* במקרה של תיקו:

1. ניצחון יווני על שוויץ - השחקנים של אוטו רהגאל כמעט ויבטיחו את המקום הראשון. ישראל תהיה חייבת לנצח את המשחקים הנותרים, כולל במשחק מול שוויץ, כדי להעפיל להצלבה.

2. ניצחון שוויצרי על יוון - שתי הנבחרות יתקרבו להבטיח את המקומות הראשונים, בהנחה שלא ימעדו מול הנבחרות הקטנות.

3. תיקו בין יוון ושוויץ - יוון תתקרב להבטיח את המקום הראשון, ישראל תצטרך לנצח בכל משחקיה הנותרים ולקוות לאיבוד נקודות של השוויצרים על מנת להגיע למקום השני.

* במקרה של ניצחון:

1. ניצחון יווני על שוויץ - יוון כמעט ותבטיח את המקום הראשון. ישראל תצטרך לנצח את כל המשחקים הנותרים, או לנצח ולקוות לאיבוד נקודות נוסף של השוויצרים על מנת להעפיל להצלבה.

2. ניצחון שוויצרי על יוון - ישראל תהיה חייבת לנצח את כל המשחקים הנותרים, ולקוות לאיבוד נקודות של שוויץ ויוון. בסיטואציה מסוימת, זה יכול להסתיים גם במקום הראשון בבית. אם יוון ושוויץ לא יפסידו במשחקיהם הנותרים, גם נצחונות ישראלים בכל המשחקים הנותרים לא יעזרו.

3. תיקו בין יוון ושוויץ: נצחונות ישראלים במשחקים הנותרים יבטיחו לה את המקום השני, כשאיבוד נקודות נוסף של היוונים עשוי להביא את הנבחרת של קשטן אפילו למקום הראשון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully