וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומא העיר את ירושלים

איתן נוח

4.9.2009 / 10:42

אחרי הגעתו של הספונסר, הפועל ירושלים ממשיכה להתחזק. הפורוורד דיז'ון תומפסון והסנטר קווין פינקני חתמו לשנתיים

הפועל ירושלים ממשיכה להתעורר. הקבוצה שעד לפני כשבוע הייתה על הקרשים, ממשיכה להתחזק אחרי הגעתו של גומא אגייאר כספונסר הראשי. טרה סימונס ושרון ששון היו הסנוניות הראשונות וכעת, מצטרפים לסגל של גיא גודס שני זרים חדשים. הראשון הוא קווין פינקני, פורוורד שבעונה האחרונה שיחק בביילה האיטלקית, וחתם בקבוצה לשנתיים הקרובות. השני הוא דיז'ון תופמסון, שחקנה של מאריופול האוקראינית, שהגיע לסיכום עיקרוני במלחה. השניים מצטרפים גם אל יובל נעימי, אורי קוקיה וליו ליונס.

פינקני (2.06, 25), בוגר מכללת נוואדה, אשר לא נבחר בדראפט, שיחק בליגה הצרפתית והפולנית, ובעונת 2007 אף רשם משחק בודד בבוסטון סלטיקס, בו קלע 15 נקודות. העונה סיים פינקני בתחתית הליגה האיטלקית עם קאנטו, ורשם במדיה 14.2 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק, תוך שהיה מהבולטים בשורותיה.

המצטרף השני הוא כאמור דיז'ון תומפסון (2.01, 26), שמשחק בעמדות 2-3. תומפסון הוא בוגר מכללת UCLA, ואף נבחר בדראפט 2005 בסיבוב השני בבחירה ה-54 על ידי ניו יורק ניקס, ממנה עבר במהרה של לפיניקס, שם הספיק לשחק רק עשרה משחקים. אחרי עוד שני ניסיונות לשחק ב-NBA, ניסיונות שכללו הגעה לגולדן סטייט ולאטלנטה, יצא תומפסון לאירופה.

אלבה ברלין הייתה התחנה הראשונה שלו וכאמור בעונה האחרונה הוא שיחק במדי מאריופול וכיכב שם עם 14.1 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק. כרגע עוברים המאמצים הירושלמים לאיתור רכז לקבוצה. השם החם הוא יוגב אוחיון, אך בירושלים יודעים לספר שנכון לעכשיו אין משא ומתן בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully