וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פדרו של פעם

4.9.2009 / 9:35

פדרו מרטינז היה ענק, וניצח את טים לינסקאם ב-1:2 של פילדלפיה על הג'איינטס. היאנקיז לא עוצרים, ניצחון גם לבוסטון

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

דטרויט - קליבלנד 3:4
שיקגו קאבס - שיקגו וייט סוקס 5:0 (אינטרליג, השלמה)
טמפה ביי - בוסטון 6:3
אוקלנד - סיאטל 7:4
טורונטו - ניו יורק יאנקיז 10:5

NL:

סט. לואיס - מילווקי 4:3
קולורדו - ניו יורק מטס 8:3
פלורידה - אטלנטה 3:8
פילדלפיה - סן פרנסיסקו 1:2
דודג'רס - אריזונה 2:4

כולם עוזרים לדודג'רס

AL: קליי בוכהולץ, שבהחלט העלה מדרגה את משחקו מאז שהרוטציה של בוסטון הפכה להיות תלויה בו, הגיש שישה אינינגים טובים, והרד סוקס ניצחו 3:6 בטמפה ביי, כדי להגדיל את יתרונם על טקסס במאבק על הויילד קארד ל-2.5 משחקים. היאנקיז, בינתיים, משייטים לאליפות ראשונה ב-AL מזרח לאחר שנתיים של הפוגה, עם ניצחון 5:10 בטורונטו. ניו יורק היא הקבוצה היחידה במייג'ורס שתגיע (כנראה) השנה למאה ניצחונות.

דטרויט קצרה ניצחון ביתי חשוב באינינג העשירי, 3:4 על קליבלנד, כששיקגו וייט סוקס הכניעה במשחק אינטרליג את הקאבס 0:5. שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים לרוקי קרלוס טורס. סיאטל ניצחה באוקלנד 4:7.

NL: זה היה פדרו מרטינז של פעם. שבעה ותשעה של מי שהיה האס של הליגה בסוף שנות ה-90 ותחילת העשור, העניקו לפילדלפיה ניצחון 1:2 על טים לינסקאם וסן פרנסיסקו. "זה היה פלאשבק לעבר", אמר מרטינז, "כבר אין לי את הכוח שהיה לי, אבל תמיד אמרתי שלא מדובר בכוח, אלא במציאת הנקודה הנכונה בזריקה". לינסקאם, אגב, סיים עם שבעה ו-11.

גם קולורדו הפסידה, 8:3 למטס, ומי שהרוויחה בגדול היא לוס אנג'לס דודג'רס, שעם 2:4 על אריזונה הגדילה את הפער מהרוקיז ל-4.5 משחקים. פלורידה גברה על אטלנטה 3:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully