וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: המטרה היא מקומות 1 עד 8

איתן נוח

4.9.2009 / 8:37

הפורוורד לא חשש לכוון גבוה עם יציאת נבחרת ישראל לאליפות אירופה. שרף: "המשמעות של לשחק על אדמת פולין חזקה מאוד"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

נבחרת ישראל בכדורסל המריאה הלילה (בין חמישי לשישי) לפולין לפתיחת אליפות אירופה בכדורסל עם הרבה ציפיות ולאחר שורה של משחקי אימון לא מוצלחים. עם הנחיתה בפולין, תצא הנבחרת לביקור במחנה ההשמדה אושוויץ. המאמן צביקה שרף התייחס לנושא ואמר: "אין הרבה מה לומר, צריך להתחיל לעשות. יהיו עוד 48 שעות של להתחיל לייצר כותרות מכלום. עד המשחקים, נעשה עוד כמה דברים שנשארו לנו לעשות. שחקנים יקבלו יותר אינפורמציה על הקרואטים. נצטרך לעבור את הביקור החשוב באושוויץ, שהוא ביקור מאוד קשה. אחר כך יהיה לנו לילה להתאושש מזה. צריך להבין את המשמעות של חוץ מכדורסל מה זה לייצג את ישראל. אני חושב שהשחקנים הם בני אדם, אנחנו יהודים, ישראלים, המדינה הזאת נבנתה בחלקה הגדול על ידי ניצולי שואה ואסור לאף אחד לשכוח את הדבר הזה. כשאתה בא לשחק על אדמת פולין, אז יש לזה משמעות נוספת, גדולה מאוד, חזקה מאוד".

לגבי האליפות עצמה אמר שרף: "המטרה שלנו היא לנצח כמה שיותר. כשלא תהיה לי התרגשות אני לא אאמן, כבר 35 שנים יש לי התרגשות, מהאליפות הראשונה שאימנתי, ואני מקווה שזו לא האחרונה".

עידו קוזי'קרו הוסיף: "צריכים לבוא כמה שיותר מפוקסים. אנחנו מודעים לכך שהיריבות שלנו הן איכותיות מאוד, וגם במקדוניה אנחנו לא מזלזלים, היא נבחרת חזקה שיכולה לעשות לנו הרבה בעיות. אנחנו נבוא כל משחק לתת את המקסימום, בגלל זה אנחנו פה, ובגלל זה בחרו כל אחד ואחד מאיתנו".

גיא פניני נשמע חד יותר ולא חשש להצהיר: גיא פניני: "קודם כל יש התרגשות להגיע לאליפות בדלת הקדמית ולא דרך הזדמנות אחרונה. אנחנו מתרגשים ודרוכים. אני תמיד חולם על הכי גבוה, אבל 1-8 זו המטרה שנמצאת בראש. אני חושב שאם נגיע ל-1-8 אז הדרך שלנו סלולה קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully