וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל פתח תקוה מחדשת את פעילותה

דור בלך

3.9.2009 / 7:59

לאחר למעלה מעשור הקבוצה שהייתה אלופת המדינה ונציגתה הראשונה במפעלים אירופאים שבה להתאמן

לאחר למעלה מעשור, תחדש הערב (חמישי) קבוצת הכדוריד של הפועל פתח תקוה את פעילותה, ותפתח את אימוניה. הקבוצה, שהייתה אלופת המדינה ונציגתה הראשונה במפעלים אירופאים, התפרקה במהלך עונת 1996/7 והתאחדה עם מכבי פתח תקוה, אך כעת באמצעות איגוד אוהדי הפועל פתח תקוה, בראשות חבר מועצת העיר, איתי שונשיין, קמה הקבוצה לתחייה.

איגוד האוהדים יהווה גורם מרכזי בהפעלת הקבוצה המתחדשת, בדומה להפועל אוסישקין והפועל קטמון. להבדיל מהקבוצות הנ"ל, נציג האוהדים ישמש כחבר אחד בועד העמותה. בנתיים ימלא שונשיין את תפקיד יו"ר הקבוצה. הוועד המנהל של הקבוצה יהיה מורכב מאוהדי הקבוצה ואנשים המזוהים איתה וביניהם: הבעלים של קבוצת הכדורגל לשעבר, רונן אלעד, הגברת אליזבטה בכר אלמנתו של ד"ר אברהם בכר ז"ל שהיה רופא קבוצת הכדורגל של המועדון שנים רבות, איש העסקים ציון דלל, יו"ר קבוצת הכדוריד העירונית לשעבר, צחי וייס, רונן מלינגר, ושוערה לשעבר של הקבוצה העירונית, ניר הראל, ונציג איגוד האוהדים גל רזינסקי. הקבוצה תלווה על ידי עו"ד ליזה חדש שבן זוגה אוהד הקבוצה ותשמש כיועץ המשפטי.

למשרת המאמן מונה רועי סאסי, מעמן מ.כ חולון בעונה שעברה. דביר גולדשטיין ישמש כיועץ מקצועי. הקבוצה תשחק בימי שלישי ותתאמן בימי חמישי בהיכל הספורט ברחוב אמסטרדם. בקרוב תקיים הקבוצה אירוע השקה של אוהדי ואוהבי הקבוצה בביתה של הגברת אליזבטה בכר, כשכבר בימים הקרובים צפויה פתיחת מכירת המנויים וכן פעילות קהילתית של המועדון.

"בעקבות הפיכת הקבוצה העירונית למכבי ולאחר הבנתי כי לאגודת הפועל לא נשארו הרבה דברים בעיר פתח תקוה למעט הכדוררגל הוחלט כי יש להחזיר לאוהדים ולאנשי הפועל את האהבה שלהם", הסביר איתי שונשיין את המהלך. "יש להפועל פתח תקוה בסיס אוהדים נרחב בעיר ובסביבותיה, בכדורגל וכן בענפי הספורט השונים ואין שום סיבה שלא להשיב את הקבוצה האגדית של הפועל בכדוריד ולהובילה להישגים. הפועל פתח תקוה זה משהו שלא ניתן לוותר עליו ואסור בשום פנים ואופן לאבד אותו.לכן בכוחות משותפים של האוהדים, ההנהלות ואנשי הפועל השונים נחזיר את אגודת הפועל פתח תקוה למרכז הבמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully