וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר סניד חתם בעירוני אשקלון

איתן נוח

3.9.2009 / 7:29

הפורוורד חוזר אל התחנה הראשונה שלו בישראל, ויהיה הזר השלישי של בית הלחמי. הקבוצה ויתרה על שירותיו של מארש

שחקנה של הפועל ירושלים בעונה החולפת, עומר סניד, סיכם הבוקר (חמישי) את תנאיו בעירוני אשקלון והוא יצטרף אל החבורה הדרומית של אריאל בית הלחמי. סניד הוא הזר השלישי שחותם בקבוצה אחרי בריאן טולברט, ג'יימי בקסטר. סניד מצטרף בין השאר גם אל חברו לשעבר בהפועל ירושלים, מורן רוט.

סניד (1.98 מ', 32) שיחק במכללות במכללת ממפיס שם קלע 16.7 נק' והוריד 7.5 ריב' למשחק בעונתו האחרונה. לישראל הוא הגיע לראשונה בעונת 2004/05 אל אותה אשקלון שבה הוא צפוי לחתום עכשיו. את העונה ההיא הוא סיים בהצלחה יתרה עם 19.1 נק' למשחק ו-7.3 ריב' למשחק. משם הוא המשיך למכבי ראשון לציון והצעיד אותה כל הדרך לפיינל פור.

השנתיים הטובות בישראל סידרו לסניד חוזה ברוסיה. את עונת 2006/7 פתח סניד בלוקומוטיב רוסטוב הרוסית והוביל את הקבוצה לרבע גמר היורוקאפ. גם במדי רוסטוב הצטיין השחקן עם ממוצע של 19.5 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק. בעקבות ההצלחות הגיע סניד לאיראן שם הוביל את קבוצתו למקום השני בטבלה. לישראל הוא חזר עם באמצע עונת 2007/08, שוב אל ראשון לציון. בעונה האחרונה הוא התאחד בירושלים ביחד עם מאמנו בראשון לציון, גיא גודס. בליגה הוא תרם 15.6 נק' ו-7.3 ריב', מה שהספיק בשביל העפלה לפיינל פור אך לא לגמר המיוחל.

ריקארדו מארש לא ישחק בקבוצה בעונה הקרובה, משום שהחליט לנסות את מזלו ולהתקבל לאחת מקבוצות ה-NBA. לכן הקבוצה החליטה לוותר על שירותיו. שחקן נוסף שאמור להצטרף לאשקלון הוא מארקיז גריי, שנחת היום להתרשמות בקבוצה, ובימים הקרובים יחליט בית הלחמי האם לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully