וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת מנתקת מגע ממאיר שמיר

3.9.2009 / 0:07

במועדון החליטו להחליף את החברה המאמצת, שבבעלות שמיר, ולבטל את עסקות השחקנים שערך עם טוברוק

עכשיו זה רשמי: הפועל פתח תקוה נפרדת ממאיר שמיר. הנהלת המועדון החליטה הלילה (רביעי) לנתק כל מגע עם איש העסקים מאיר שמיר ובמסגרת זו היא תסיר את שם הספונסר הראשי שלה, חברת "מאן" שבבעלות שמיר, מחולצות המשחק.

כידוע, שמיר, הוא זה שתיווך בעסקת החסות. בהפועל פתח תקוה אמרו הערב: "אם עד עכשיו דיברו על מגעים נסתרים, כעת כל הספקות יוסרו. החברה המאמצת תהיה 'דיל טוב'". אגב, ההתקשרות עם "דיל טוב" נעשתה באמצעות גל חצור ותומר סיני, הספונסרים הראשיים של המועדון. הערב גם התברר כי מאיר שמיר הוא גם הסיבה שעומדת מאחורי שחרורם של הקשר מרק גורמן והמגן ניסן אלקלאי, שהגיעו להפועל פתח תקוה בעקבות ההסכם שערך בעבר שמיר עם אריק אייזיקוביץ'. בפתח תקוה החליטו למעשה להיפטר מכל השחקנים שהגיעו על בסיס ההסכם הזה, וזו אחת הסיבות לכך שמועדון ניסו אתמול למצוא קבוצה גם לחלוץ רפי דהן שהגיע מטוברוק.

מקורבים לשניים סיפרו כי החיכוך עם שמיר נוצר לאחר שנקבעה פגישת עבודה איתו בנוגע לזכויות על האצטדיון ולטענת ההנהלה, שמיר ונציגי חברת "אשטרום" בחרו שלא להגיע לפגישה. בנוסף, מתכוונים חצור וסיני לתבוע את הזכויות על האצטדיון בטענה שמדובר בזכויות של דייר מוגן. בקרוב מאוד הם יפתחו בהליכים משפטיים לקבלת החזקה על האצטדיון.

שמיר שימש במשך מספר שנים כבעלים של הפועל פתח תקוה והאיש החזק במועדון. למרות שהסיר את ידיו מהנעשה בקבוצה, אוהדי הפועל פתח תקוה זעמו בשנים האחרונות כי הוא למעשה מנהל את המועדון מאחורי הקלעים ואף הפגינו לא אחת נגדו. מחאה שהגיעה גם אל מחוץ לכותלי בית כנסת שהקים. מאוחר יותר נרגעו הרוחות כאשר דני לוי בחר לאחרונה לגייס את כל השחקנים לתפילה בבית הכנסת.

בנושא אחר, השחקנים רפאל מלטינסקי, ניסן אלקלעי, מרק גורמן (שיחל להיבחן במכבי אחי נצרת) ועומרי אלמקייס קיבלו הערב הודעה על שחרורם מהקבוצה. קיימת התלבטות לגבי החלוץ רפי דהן, שעתידו במועדון לא ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully