וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים שוקלת להחזיר את רומולו

דור בלך

2.9.2009 / 22:04

מחזיקת הגביע בודקת אפשרות לשאול את החלוץ, שזכה עמה בדאבל, מקרוזיירו. הברזילאי סבל בעונה האחרונה מגל פציעות

על אף שברק יצחקי נשאר בסוף בקבוצה, בבית"ר ירושלים עדיין בודקים אפשרות לחזק את הקבוצה בחלוץ נוסף, כששמו של החלוץ הברזילאי רומלו, שזכה עם הקבוצה בדאבל עלה כמועמד. בבית"ר בודקים את עלות השאלתו לעונה אחת מקרוזיירו לה הוא שייך, אך כרגע לא ברור עדיין אם יצטרף. החלוץ, שהובא על ידי יצחק שום בקדנציה הקודמת שלו וכבש 12 שערים, סבל מפציעות רבות בעונה האחרונה והושבת מפעילות לתקופה ארוכה, כשגם כשהושאל בחצי השני של העונה לשטרסבורג מליגת המשנה הצרפתית, לא הרבה לשחק.

קנדרוב איליץ', המגן השמאלי היהודי-לטבי, שהיה מועמד למכבי תל אביב, החל להתאמן עם בית"ר. קנדרוב שיחק בריגה והוא מחזיק גם בדרכון גרמני.

בינתיים, שבה הקבוצה לאימונים ללא שחקני הנבחרות - ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן מהנבחרת הבוגרת, אריאל הרוש, עידן ורד, אבי ריקן וטוטו תמוז מהצעירה, ברק משה מהנוער וכן פאולו דה לה האסה, שהמריא למשחקיה של נבחרת פרו.

השחקנים ישובו רק בסוף השבוע הבא, ושום יהנה מסגל מלא רק באימון יום שישי, שעשוי להיות האימון המסכם של הקבוצה במידה והמשחק נגד מכבי פתח תקוה ייקבע לשבת. דה לה האסה ישוב בטיסה מפרו רק בשישי ועשוי להחמיץ גם את האימון הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully