וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "מה רוצים? שנוותר על המשחקים שנשארו?"

2.9.2009 / 17:54

קפטן הנבחרת דיבר במסיבת העיתונאים על תמונת הסיכויים לקראת המשחק נגד לטביה. אלברמן: "חשוב שנחזיר את הסיכוי"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

נבחרת ישראל אולי לא תכננה להיות בשלב הזה רק במקום הרביעי בבית המוקדם לגביע העולם, אך לפי שני השחקנים המרכזיים שלה, נראה שבהחלט בנבחרת לא הרימו ידיים לגבי הסיכויים להגיע בכל זאת להצלבה. הערב (רביעי) נערכה מסיבת עיתונאים, בה התייחסו יוסי בניון וגל אלברמן לתמונת הסיכויים ולאהדה של הקהל שנראה כי פוחתת בעת האחרונה.

בניון: "זה כדורגל וכישלון זה חלק מהעניין"

בניון עצמו הודה בפתח מסיבת העיתונאים שהמשחק נגד לטביה מעורר פחות עניין, אך הסביר: "יש פחות עניין במשחק וזה די צפוי שיגיעו פחות צופים. כמובן שאנחנו השחקנים מקווים שיגיעו כמה שיותר, כי נבחרת ישראל היא נבחרת ישראל לטוב ולרע. נבחרת זה משהו שצריך תמיד לאהוב, לא רק בהצלחות, גם בכישלונות. אנחנו מבחינתנו נעשה הכל להתרכז ולנצח את המשחקים שנשארו.

"אני יודע שיש לנו המון אוהדים והרבה אנשים שרוצים בהצלחת הנבחרת. לכל אחד יש את הסיבה שלו, מדוע לא להגיע או כן להגיע. אנחנו נהנים לשחק בנבחרת, מבינים שיש אכזבה מהתוצאות, אבל אין יותר מאוכזב מאיתנו כשאנחנו מפסידים. האמנו שנהיה במצב יותר טוב, אבל זה לא קרה. בסופו של דבר זה כדורגל וכישלון זה חלק מהעניין. קצת מזל במשחק בין שוויץ ליוון לא יזיק, אבל הכי חשוב להפסיק להתעסק במה שהיה, אלא במה שחשוב. על עתידו הוסיף: "אני מאמין שיש לי עוד קמפיין אחד לפחות. נאחל לאלה שיגיעו אחרינו להצליח".

על מידת המוכנות של הנבחרת למשחק, שנחשב לנוח על הנייר, אמר הקפטן: "אנחנו נעשה את המקסימום לנצח ואסור לזלזל בשום נבחרת. צריך לבוא מרוכזים כדי שלא נהיה מופתעים. יש משחקים שהולך פחות, יש כאלה שיותר. אני לא חושב שלנו השחקנים משנה נגד מי אנחנו משחקים. אנחנו צריכים לבוא באותה מידת מוכנות לכל משחק. אנחנו מגיעים במיליון אחוז מוכנות. כל עוד יש סיכוי להגיע להצלבה, נעשה הכל. מה רוצים? שנוותר על המשחקים? שנפסיד בכוונה ללטביה ולוקסמבורג". על זימונו של חברו, יניב קטן, לנבחרת, אמר בניון: "אני שמח בשביל יניב, אני חושב שהוא בכושר מצוין בתקופה האחרונה. ראיתי אותו במשחק נגד זלצבורג, לדעתי היה לו משחק מצוין. יש לו יכולות גבוהות ואני שמח שהוא הוזמן למשחק הזה.

גל אלברמן, שמגיע לנבחרת על אף העובדה שלא הצליח עדיין להשתלב בהרכב הראשון של מנשנגלדבאך, אמר: "יכול להיות שהקהל קצת מאוכזב ממה שהוא ראה עד עכשיו במשחקי הבית שלנו. הכי חשוב שנחזיר לעצמינו את הסיכוי, כי אם ננצח את המשחקים שנשארו לנו, נהיה בעמדה לא רעה בכלל".

על עצמו אמר הקשר האחורי: "הייתי פצוע בסוף העונה שעברה ועברתי ניתוח, אבל זה חלק מהמשחק וזה לא דברים שתלויים בי. בשלושת השבועות האחרונים אני מתאמן כרגיל. אני שמח להיות פה ואני רוצה להוכיח שהזימון שלי הוא במקום. אין ספק שחסרות לי דקות משחק ברמות הגבוהות, אבל פציעות הן חלק מהמקצוע ועבדתי קשה מאוד להגיע בכושר המקסימלי".

מאמן הנבחרת עדיין מתלבט לגבי תמונת ההרכב הפותח מול הלטבים. כרגע ההתלבטות הגדולה היא בין עומר גולן לבן סהר בחוד ההתקפה, לצידו של אליניב ברדה. לפי התרגול שערך קשטן הערב, גולן יפתח לצד ברדה כשבקישור תורגלו יניב קטן, יוסי בניון, אביחי ידין וגל אלברמן. בהגנה יש שינוי אחד, כשיובל שפונגין תורגל בעמדת המגן הימני במקומו של קלמי סבן ואילו דקל קינן יפתח במקומו של טל בן חיים המורחק. דודו אוואט, אבי סטרול ודדי בן דיין ישלימו את החוליה האחורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully