וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משומר יקבל קרדיט למרות הצטרפות עותמאן

2.9.2009 / 13:19

בחיפה טוענים: מגן הנבחרת לא ייפגע. משחק שלישי בגביע הטוטו יידחה. הבעיה: ההתאחדות תקיימם במקביל לשלב הבתים

שחקני מכבי חיפה עורכים את ההכנות לקראת שלב הבתים של ליגת האלופות, אבל את הצוות המקצועי דווקא מטריד נושא אחר: ההתאחדות לכדורגל מחפשת מועד מתאים לקיים את שני משחקי גביע הטוטו הדחויים, כשהבוקר (רביעי) קיבלה חיפה הודעה כי גם המשחק הבא שלה במסגרת המפעל, נגד הפועל באר שבע, יידחה. הסיבה: המחזור הבא אמור להתקיים במקביל למשחקה הביתי מול באיירן מינכן במסגרת ליגת האלופות. בחיפה יבקשו לדחות את המשחקים למועד נוח, כך שלא יווצר עומס על השחקנים.

הבעיה היא שבהתאחדות לכדורגל מעוניינים שהמשחקים הדחויים ייערכו במקביל לשלב הבתים, זאת משום שמשחקי רבע הגמר אמורים להיערך בתחילת דצמבר, שבוע לפני המשחק האחרון של חיפה במסגרת המפעל, נגד בורדו. אם חיפה תעלה לרבע גמר גביע הטוטו, אזי בתוך פחות משבועיים, בין המחזור החמישי לשישי של שלב הבתים, אמורה חיפה לשחק חמישה משחקים לפחות (שניים בליגת האלופות, שניים בליגה, ואחד בגביע הטוטו, לא כולל המשחקים הדחויים).

אוהדי האלופה הישראלית מסתערים גם בשעות אלה על קופות משרדי הכרטיסים במטרה לרכוש מנויים לשלב הבתים. כ-18 אלף מנויים נרכשו עד כה, כאשר עד השבוע הבא אמורים להימכר כל המנויים שהוצאו, כ-30 אלף בסך הכול. בחיפה מציעים לאוהדים למהר ברכישת המנויים כיוון שבגלל עומס יהיה קשה להשיג כרטיסים בודדים למשחקים מול באיירן מינכן, יובנטוס ובורדו.

"השחקנים החדשים לא אמורים לפגוע במרקם הקבוצתי"

בקבוצה טוענים כי המגן אייל משומר אמור להמשיך ולקבל קרדיט כשחקן הרכב בהמשך משחקי ליגת האלופות, למרות הצטרפותו של עלי עותמאן. כזכור, בחיפה כבר הבהירו כי "לאלישע אין כוונה לפגוע בשחקנים שהעלו אותו לצ'מפיונס".

הערב יערוך עותמאן, כמו גם הקשר הברזילאי טיאגו דוטרה, את אימון הבכורה בקבוצה. גורם בחיפה אמר בנוגע להצטרפותם, כמו גם הצטרפותו של אייל שטרכמן: "השחקנים החדשים לא אמורים לפגוע לנו במרקם הקבוצתי. מדובר בשחקנים שיהוו עיבוי לסגל הקיים".

משומר עצמו לא נכלל בסגל הנבחרת למשחק נגד נבחרת לטביה במוצאי שבת במסגרת מוקדמות גביע העולם כיוון שהוא סובל מפציעה, אך הוא צפוי להיות כשיר עד המשחק מול לוקסמבורג, ביום רביעי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully